סיכום חדשות השבת: פיגוע בשומרון, ישראלים נתקעו בפרו

ביום שישי בוצע ירי לעבר כלי רכב חולף בשומרון, לא היו נפגעים | מוסיף להיות קשה מצבה של הנפגעת בהפגנה בירושלים | מטיילים ישראלים רבים נתקעו בפרו בעקבות מהומות | ארח ישראלי נעצר בארצות הברית בחשד שהיה חלק מרשת הברחה רוסית

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/12/22 17:46 כג בכסלו התשפג

סיכום חדשות השבת: פיגוע בשומרון, ישראלים נתקעו בפרו
פעילות צה"ל הלילה, צילום: דובר צה"ל

פיגוע ירי בשומרון

פיגוע ירי מרכב חולף התרחש ביום שישי, כאשר ירי בוצע לעבר כלי רכב ישראלי אירע סמוך לכפר תל שבמרחב החטיבה המרחבית שומרון. אין נפגעים אך נגרם נזק לכלי הרכב.

מוסיף להיות קשה מצבה של הנפגעת בהפגנה בירושלים

בית החולים שערי צדק דיווח כי אין שינוי במצבה של הפצועה מההפגנות ברחוב יחזקאל.מצבה ממשיך להיות קשה והיא מורדמת ומונשמת ביחידה לטיפול נמרץ.

מהומות בפרו

ישראלים רבים נתקעו בפרו, במאצ'ו פיצ'ו, לאחר שהמדינה בערה בעקבות מהומות אלימות בעת ניסיון הפיכה. משרד החוץ מסר כי הוא נמצא בקשר עם הישראלים שבמדינה וקורא לאזרחים ישראלים המתכננים להגיע לפרו לנקוט במשנה זהירות ולהתעדכן במצב בשטח.

אזרח ישראלי נעצר בארצות הברית

התביעה בארצות הברית טוענת כי היא חשפה רשת הברחה רוסית חובקת עולם - שבין חבריה גם אזרח ישראלי. אלכסיי בריימן, בן 35 מניו המפשייר שבמזרח ארצות הברית, נעצר והואשם בכך שביתו שימש כתחנת מעבר לשילוח חומרים רגישים לרוסיה שיכולים להיות בשימוש צבאי, כולל זה שבו משתמשים הרוסים במלחמה באוקראינה.