משפחת גולדין טוענת: "מערך שבויים ונעדרים קרס"

אמש במסגרת חגיגות 35 שנה להיווסדו, הציגו בחמאס נשק שלדבריהם שייך להדר גולדין ז"ל. אחותו של גולדין אומרת היום כי הם גילו זאת מהתקשורת ותוקפת את הממשלה: "התנהלות הממשלה – ביזיון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/12/22 16:32 כא בכסלו התשפג

משפחת גולדין טוענת: "מערך שבויים ונעדרים קרס"
אורון שאול, הדר גולדין ואברה מנגיסטו, צילום: באדיבות המשפחות

אחותו של הדר גולדין מגיבה: אמש (ד') במסגרת חגיגות 35 שנים להיווסדו, פרסם ארגון חמאס נשק שלטענתם היה שייך לסרן הדר גולדין ז"ל. אחותו של גולדין, איילת אמרה היום בריאיון ל-ynet כי המשפחה גילתה את הפרסום רק בכלי התקשורת וכי אף אחד לא יצר איתם קשר. בריאיון אומרת איילת גולדין קאופמן: "מערך שבויים ונעדרים קרס, הכל אחיזת עיניים אין כלום".

"טיראן לא יהיה הדר גולדין" 

"אני לא יודעת אם אתם מדמיינים מה קורה להורים שמקבלים בתקשורת תמונות של חפצים של הבן שלהם. מערך השו"ן קרס. הוא כבר לא קיים" אומרת איילת תוך שהיא מספרת שהמשפחה נשענת רק על פרסומי התקשורת ולא קיבלה שום מידע מגורם רשמי.

בהמשך תוקפת אחותו של גולדין את הממשלה וטוענת כי לא נעשה די על מנת להחזיר את אחיה מעזה: "רואה את הביזיון שמתרחש למעלה בממשלת ישראל. רק לפני כמה שבועות נחטפה גופתו של טירן פרו בשטחים וכל העדה הדרוזית נעמדה על הרגליים. את יודעת מה הם צעקו בהפגנות? 'טירן לא יהיה הדר גולדין'. ומה עשתה ממשלת ישראל? הפעילה את כל הכוח שיש לה, את כל מה שאנחנו צועקים כבר שנים: תפעילו את כל המנגנונים. תוך 30 שעות הגופה הוחזרה".

צור גולדין והוריו, קצת נחת

משפחת גולדין | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"תראייני את ביבי ותשאלי אותו איזה מנוף לחץ הוא הפעיל?"

בהמשך הריאיון מבקשת גולדין מהתקשורת הישראלית לא לעשות הנחות לפוליטיקאים ולהדהד את פירום של השבויים והנעדרים: "אני פונה אליכם בתקשורת בתחינה: אל תהיו מלחכי פנכה של הפוליטיקאים". היא ממשיכה ופונה למראיינת באולן ואומרת: "תראייני את ביבי ותשאלי אותו איזה מנוף לחץ הוא הפעיל? מה עשית בשביל להחזיר חייל גולני וחייל גבעתי שלך? תשאלו אותו את זה ואז תצלמו מאות משאיות שמגיעות יום יום למחסום ארז".

כללו גם אותו בתנאי הסיוע. הדר גולדין הי"ד

הדר גולדין ז"ל צילום: באדיבות משפחת גולדין

כזכור, אמש חשף ארגון הטרור מעזה את נשקו האישי של סרן הדר גולדין ז"ל וצירף אליו גם את מספרו האישי. במהלך האירוע, הושמעה הקלטה של ראש הזרוע הצבאית של חמאס, מוחמד דף שהצהיר: "אנו מתחייבים להמשיך את דרככם עד שנפגוש את אלוהים. הזרים בארצנו ואבותיהם המייסדים, בשיא עריצותם והשתייכותם לרעיון הזדוני של הציונות, לא הצליחו להכחיד אותנו, את עמנו ולמחוק את זהותנו. כל הדגלים מתאחדים וכל החזיתות מתאחדות למטרה אחת גדולה, אצילית וקדושה, שהיא שחרור פלשתין"