חמאס פרסם את תמונת הנשק של גולדין; דובר צה"ל חשף היכן הם מחביאים רקטות

ארגון הטרור הציג רובה מסוג תבור וטען כי הוא שייך לסגן הדר גולדין לכבוד 35 שנה להקמתו| דובר צה"ל חשף תצלומי אוויר המראים כי חמאס ממקם בורות שיגור רקטות ליד לבתי ספר

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/22 18:08 כ בכסלו התשפג

חמאס פרסם את תמונת הנשק של גולדין; דובר צה"ל חשף היכן הם מחביאים רקטות
צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

ארגון הטרור חמאס, ציין היום (ד') 35 שנה להקמתו באירוע תמיכה בעיר עזה. לכבוד המאורע, הציג ארגון הטרור רובה מסוג תבור וטען כי הוא שייך לסגן הדר גולדין, אשר גופתו נחטפה על ידי ארגון הטרור במהלך מבצע צוק איתן, וצירפו אף את מספרו האישי 42852351. "נותנים לישראל זמן מוגבל להגיע לעסקת שבויים ולא נמצא דרך אחרת לשחרר אסירים ונסגור את הנושא לנצח", אמרו בארגון.

צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

דובר צה"ל חושף: חמאס הטמין רקטות סמוך לבתי ספר בעזה

בתוך כך דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי חשף היום תצלומי אוויר המוכיחים כי ארגון הטרור חמאס הטמין רקטות סמוך לבתי ספר ברצועת עזה. בנוסף, אחד מהמנהלים היה בקשר עם מפקד במערך הרקטי של חמאס, ואישר לו להטמין רקטות סמוך למוסדות החינוכיים.

"לרגל יום השנה, אנו חושפים כי חמאס טיפל בשלושה בתי ספר שונים ברצועה ויצר קשר עם מחנכים להנחת בורות לשיגור רקטות בסביבת בתי ספר ומבנים אזרחיים" כתב אדרעי בעמוד הטוויטר שלו. עוד הוסיף ואמר כי חמאס "משתמש באוכלוסיית רצועת עזה, ובמקרים אלו בילדים חפים מפשע, כמגן אנושי. בבתי ספר אלו מעל 1,000 תלמידים לומדים בשגרה, וחמאס בוחר באופן מודע לסכן אותם".