משפחת הרב דרוקמן מעדכנת במצבו: "פקח את עיניו לזמן מסוים"

לאחר שאמש מצבו של הרב דרוקמן הוחמר, מודיעה משפחתו כי מצבו השתפר והוא אף פקח את עיניו. במשפחה מבקשים מהציבור להמשיך בתפילות נוכח מצבו של הרב | הערב: תפילה בכותל המערבי

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/12/22 15:51 כא בכסלו התשפג

משפחת הרב דרוקמן מעדכנת במצבו: "פקח את עיניו לזמן מסוים"
הרב חיים דרוקמן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מצבו של הרב דרוקמן משתפר מעט: זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן מאושפז כבר מספר ימים כשאמש (ד') פרסמה המשפחהכי מצבו הוחמר. היום (ה') מעדכנת משפחת הרב כי מצבו השתפר מעט והוא אף פקח את עיניו ותקשר עם המשפחה והרופאים.

"הרב אף פקח את עיניו לזמן מסוים והגיב לשאלותינו"

בהודעת המשפחה נכתב: "אמש נקראנו לבית החולים. עמדנו מסביב למיטתו של הרב, התפללנו, שרנו וראינו מול עינינו איך מדדים שונים מתייצבים כשהרב בגבורה גדולה מתמודד עם מצב קשה ביותר. לאחר יום כמעט ללא הכרה הרב אף פקח את עיניו לזמן מסוים והגיב לשאלותינו ע"י תנועות ראשו וידיו, דבר שחזר על עצמו גם כשהרופא נכנס לפנות בוקר".

בתוך כך במשפחה ממשיכים ומבקשים מהציבור להתפלל לרפואתו של הרב וכותבים: "אנו מודים לעם ישראל על התפילות, שניכר שעוזרות, ומבקשים להמשיך להתפלל לרפואתו של הרב חיים מאיר בן מילכה". בנוסף מודה המשפחה לצוות הרפואי על "המסירות והטיפול ברב, ועל  היחס  התומך והדואג למשפחה כולה" דבר ההודעה.

הערב: עצרת תפילה בכותל 

"על אף המצב הקשה" נכתב בהודעת משפחת הרב, "אנו מאמינים ומצפים לישועה. ההתייצבות במצב הרפואי והשיפור הקל מאתמול כשכבר היה נראה שאין סיכוי, התפילות והתמיכה מעם ישראל כולו, המסירות והמקצועיות של הצוות בבית החולים - נותנים לנו כוח, ואנו בטוחים שגם לרב".

כזכור, הערב בשעה - 20:30 תתקיים תפילת רבים בכותל המערבי. הציבור מתבקש להצטרף, ולהמשיך ולהתפלל לרפואת מו"ר הרב חיים מאיר בן מילכה בתוך שאר חולי עמו ישראל.