נתניהו בראיון לתקשורת האמריקאית: "בן גביר שינה הרבה מדעותיו"

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו התראיין לרשת טלוויזיה אמריקאית, שם התייחס למינויו של חבר הכנסת איתמר בן גביר לתפקיד השר לביטחון לאומי, ואמר כי חלו שינוים בעמדותיו מאז הורשע בתמיכה בארגון טרור

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/12/22 14:33 כא בכסלו התשפג

נתניהו בראיון לתקשורת האמריקאית: "בן גביר שינה הרבה מדעותיו"
בן גביר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו התראיין היום (ה'), לרשת האמריקאית NPR, שם התייחס למינוי העתידי של חבר הכנסת איתמר בן גביר לשר לביטחון לאומי. ראש הממשלה המיועד טען כי חלו שינויים משמעותיים בדעותיו של בן גביר, וכי הוא רחוק מההרשעה שניתנה לו בעבר - תמיכה בארגון טרור. 

"בן גביר שינה הרבה מהדעות שלו מאז. עם כוח באה אחריות. זה דבר אחד לדבר בקמפיינים פוליטיים לפני עשור וחצי, וזה דבר אחר להיות בפועל בעמדת אחריות בממשלה, ואני בהחלט אבטיח שכך יהיה" אמר נתניהו בראיון. 

עוד הוסיף ואמר ראש הממשלה המיועד: "בן גביר הבטיח בבחירות שהוא יחזיר את הביטחון האישי. אמרתי לו שהוא יקבל הזדמנות ויקבל את הכלים ושכדאי לו מאוד לעשות את העבודה. במהלך הזמן נראה אם זה קרה".

בן גביר: יש שוני ביני ובין הרב כהנא

כזכור, בן גביר השתתף בחודש שעבר באזכרה לזכרו של הרב כהנא הי"ד ואף נאם בה. במהלך הנאום אמר בן גביר: "יש שוני ביני ובין הרב כהנא הי"ד, יש שוני בין עוצמה יהודית לתנועת כך של אז, אבל המחמאה הכי גדולה שאני מקבל, זה שלקחנו את אהבת ישראל, והדאגה לעם, של הרב כהנא, שמסר נפש למען העם הזה, והבאנו אותה לכנסת ישראל".

בן גביר הדגיש במה שליחותו בכנסת מתמקדת: "לפעול, למען חיילי צה"ל, לפעול למען הציבור החרדי, למען המתיישבים הגיבורים הנאחזים בכל חבלי ארצנו, לפעול למען אוכלוסיות שונות ורבות ובהם ציבור הנכים, הקשישים, האבות הגרושים והחקלאים שממשלת ישראל מזניחה אותם, לעיתים ברשלנות יתרה ולא מבינה עד כמה ציבורים אלה הם הכוח שלנו כחברה".