נבחרי ציבור קוראים להתפלל לרפואתו: הידרדרות במצבו של הרב דרוקמן

נבחרי ציבור קוראים להתפלל לרפואתו של הרב חיים דרוקמן שמאושפז במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ | נתניהו: "מתפלל מעומק ליבי לרפואתו", סמוטריץ': "מצבו של הרב לא טוב, הוא לא בהכרה" | שמו המלא לתפילה: הרב חיים מאיר בן מילכה

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/22 23:09 כ בכסלו התשפג

נבחרי ציבור קוראים להתפלל לרפואתו: הידרדרות במצבו של הרב דרוקמן
הרב דרוקמן, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הבוקר (ד') חלה החמרה במצבו של הרב חיים דרוקמן. בהיוועצות עם הרופאים הרב מועבר כעת לבית החולים הדסה עין כרם לצורך בדיקות מקיפות וטיפול בהתאם לצורך.  מצבו של הרב מוגדר קשה והוא מטופל במחלקת טיפול נמרץ. נזכיר כי הרב דרוקמן אומת ביום שישי האחרון לקורונה לאחר שלא חש בטוב. 

סמוטריץ': הרבו בתפילות לרפואתו של הרב דרוקמן

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', הגיע לבית החולים הדסה עין כרם וביקש מהציבור להתפלל לרפואתו של הרב דרוקמן. "עם ישראל חייב הרבה מאוד לרב דרוקמן, מצבו של הרב לא טוב, לא בהכרה, אני קורא לציבור להעתיר בתפילות לרפואתו של הרב חיים מאיר בן מילכה. הן א-ל כביר לא ימאס תפילת רבים. שזכות הרבים וזכויותיו הרבות של הרב תעמוד לו ותעמוד לנו ושיחזור לאיתנו ונזכה שישוב לאיתנו", אמר יו"ר הציונות הדתית.

גם יו"ר הליכוד וראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו קרא להתפלל לרפואתו של הרב דרוקמן. "מתפלל מעומק ליבי, יחד עם רבים מעם ישראל, לרפואתו של הרב חיים מאיר בן מילכה דרוקמן. אל נא רפא נא לו", כתב נתניהו.

צילום: דוד וייל

לרפואת הרב דרוקמן: הח״כ הסרוג עצר את הדיון בכנסת

חבר הכנסת אוהד טל מהציונות הדתית ביקש מיו״ר ועדת הכספים לקרוא יחד עם חברי הכנסת פרק תהילים לרפואתו של הרב. יחד עם חברי הוועדה שנכחו בדיון, דתיים וחילונים, טל מסר: ״הציבור מתבקש להמשיך ולהתפלל לרפואת מו"ר הרב חיים מאיר בן מילכה בתוך שאר חולי עמו ישראל״.

חברת הכנסת אורית סטרוק, המקורבת למשפחה דרוקמן, ביקשה מהציבור להתפלל לרפואתו: "עוד פרק תהילים ועוד פרק, עוד פסוק ועוד אחד, שעות אני כאן, ליד מיטת חוליו של הרב, ואין לי ספק: התפילות שלנו כעת הן התרופה הטובה ביותר עבורו".

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון הצטרף לבקשה להתפלל לרפואת הרב: "יחד עם כל בית ישראל מתפלל לרפואתו של הרב חיים מאיר בן מילכה דרוקמן. והן א-ל כביר לא ימאס תפילת רבים".

"הרב זקוק לתפילות של כולנו"

עקב הדרדרות במצבו תנועת בני עקיבא, ישיבת בני עקיבא אור עציון וגורמים נוספים קיימו הערב עצרת תפילה מיוחדת לרפואתו בישיבת בני עקיבא אור עציון.

צילום: ללא

בתוך כך, מחר בערב תקיים תנועת בני עקיבא בשיתוף גורמים נוספים עצרת תפילה מרכזית לרפואתו של הרב חיים דרוקמן. מדובר ביוזמה שהחלה בסניף בני עקיבא מרכז שפירא, מקום מגוריו של הרב, אליה נרתמה תנועת בני עקיבא וחברו אליה גופים וארגונים נוספים. עצרת התפילה תשודר בשידור חי בעמוד היוטיוב ובדף הפייסבוק של תנועת בני עקיבא בישראל.