חמאס ציין 35 שנה להיווסדו וטען כי זהו הנשק של הדר גולדין

ארגון הטרור ציין 35 שנה להקמתו באירוע תמיכה בעיר עזה, ולכבוד המאורע הציג רובה מסוג תבור וטען כי הוא שייך לסגן הדר גולדין, אשר גופתו נחטפה במהלך מבצע צוק איתן

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/22 17:40 כ בכסלו התשפג

חמאס ציין 35 שנה להיווסדו וטען כי זהו הנשק של הדר גולדין
צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

ארגון הטרור חמאס, ציין היום (ד') 35 שנה להקמתו באירוע תמיכה בעיר עזה. לכבוד המאורע, הציג ארגון הטרור רובה מסוג תבור וטען כי הוא שייך לסגן הדר גולדין, אשר גופתו נחטפה על ידי ארגון הטרור במהלך מבצע צוק איתן, וצירפו אף את מספרו האישי 42852351. "נותנים לישראל זמן מוגבל להגיע לעסקת שבויים ולא נמצא דרך אחרת לשחרר אסירים ונסגור את הנושא לנצח", אמרו בארגון.

צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

מוחמד דף בהקלטה: מתאחדים למטרה אחת גדולה שהיא שחרור פלשתין

במהלך האירוע, הושמעה הקלטה של ראש הזרוע הצבאית של חמאס, מוחמד דף, והצהיר כי "שלום עליכם כל האנשים הקדושים, הפצועים, האסירים והמגורשים. אנו מתחייבים להמשיך את דרככם עד שנפגוש את אלוהים. הזרים בארצנו ואבותיהם המייסדים, בשיא עריצותם והשתייכותם לרעיון הזדוני של הציונות, לא הצליחו להכחיד אותנו, את עמנו ולמחוק את זהותנו. כל הדגלים מתאחדים וכל החזיתות מתאחדות למטרה אחת גדולה, אצילית וקדושה, שהיא שחרור פלשתין".

ראש הלשכה המדינית של הארגון, אסמאעיל הנייה, נאם ואמר כי "אני מצדיע לכם, תומכינו בירוק, אתם מאשרים את הנאמנות לדם החללים ולפעילות של התנועה. בשם אחיכם בהנהגת חמאס, מבית ומחוץ, אנו מברכים אתכם ביום השנה הזה, ואני מברך אתכם על האיתנות הגאה של העיר עזה". הנייה הוסיף כי "אני מצדיע ומברך אתכם על הזיכרון ומוקיר את חללי עמנו, בראשות המנהיג המייסד אחמד יאסין. יום אחד ניפגש בכיכרות ירושלים ואל-אקצא, מטוהרים מהפולשים הציונים ולא תהיה להם שום יכולת הישרדות בארץ המבורכת הזו".