יאיר נתניהו דורש מהמדינה לשלם במקומו מאות אלפי שקלים

לאחר שנפסק נגדו תשלום פיצויים בסך רבע מיליון שקלים שתפחו ל-420 אלף שקלים, בנו של ראש הממשלה המיועד דורש מהמדינה לשלם את הסכום בשל רשלנות של עובד מדינה | בימים הקרובים תימסר תשובת המדינה

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/22 20:38 יז בכסלו התשפג

יאיר נתניהו דורש מהמדינה לשלם במקומו מאות אלפי שקלים
יאיר נתניהו, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

אחרי שהפסיד בתביעת הדיבה שהגיש נגדו עורך וואלה לשעבר, יאיר נתניהו דורש מהמדינה לשלם במקומו את הפיצויים. כזכור, השופט הטיל על נתניהו הבן דרישה לפיצויים בגובה מאות אלפי שקלים לאבי אלקלעי, לאחר שפרסם נגדו ציוצים מכפישים.

הרשלנות: כתב התביעה לא נמסר לידיי יאיר

הדרישה של נתניהו לתשלום הפיצויים על ידי המדינה מגיעה בעקבות טענתו כי הוא הפסיד בגלל רשלנות של עובד מדינה, שלדבריו לא העביר לו את כתב התביעה. בקשתו של נתניהו פורסמה לראשונה באתר 'העין השביעית'.

יאיר נתניהו. ישלם פיצויים

יאיר נתניהו בבית המשפט. ישלם את הפיצויים בעצמו? | צילום: פלאש 90

נזכיר כי בפוסט שפרסם אביו, ראש הממשלה המיועד, הוא ציין את טענה זו: "יאיר מעולם לא ידע על כך שהוגשה נגדו תביעה. עד היום לא הוצג מעולם תצהיר ממי שמסר את התביעה לכאורה ובוודאי מעולם לא נחקר על כך כמתחייב בחוק בבית המשפט".

פרקליטות מחוז תל-אביב: בימים הקרובים תימסר תשובת המדינה

מפרקליטות מחוז תל-אביב נמסר בתגובה כי טרם התקבלה החלטה בנוגע לבקשתו של נתניהו. "בא כוחו של יאיר נתניהו פנה לפרקליטות בבקשה לכסות את סכום הפיצויים שבית-המשפט פסק נגד לקוחו בתביעת הדיבה", נמסר מהפרקליטות. "בהחלטת בית-המשפט, שאושרה על-ידי בית-המשפט העליון, נקבע כי התביעה נמסרה לו כדין. בימים הקרובים תימסר לבא כוחו של הפונה תשובת המדינה".