שלום למהדרין: סופרמרקט כשר יפתח בדובאי

הסכמי אברהם הביאו אלפי ישראלים לבקר בדובאי, ועכשיו גם לשומרי הכשרות יהיה יותר קל לבקר במדינה שעל אדמתה עתיד להיפתח סופרמרקט כשר, ראשון במפרץ | איזה שם בחרו לו?

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 11/12/22 16:22 יז בכסלו התשפג

שלום למהדרין: סופרמרקט כשר יפתח בדובאי
שוק בדובאי, צילום: shutterstock

בשורה לתיירים הדתיים באיחוד האמירויות: אחת המגבלות העיקריות של המבלה הישראלי מעבר לים הוא האוכל. אמנם מטיסים כמה פיתות, נוטלה ושימורי טונה ותירס, אבל אחרי כמה ארוחות המלאי אוזל ושומרי הכשרות נאלצים להסתפק בירקות ופירות מקומיים. לעיתים יש מסעדה כשרה, בעיקר ביכן שקיימת קהילה יהודית, אך זהו פתרון מקומי שלא נותן מענה רחב. ביעד אחד כבר יש פתרון.

רימון מרקט

על פי מספר פרסומים ברשתות החברתיות, סופר מרקט כשר ראשון ייפתח בדובאי. יותר משנתיים אחרי החתימה על 'הסכמי אברהם', במסגרתם נורמלו היחסים עם איחוד האמירויות הערביות, בחריין, מרוקו וסודאן.

החתימה על הסכמי אברהם בוושינגטון. ארכיון

החתימה על הסכמי אברהם בוושינגטון. ארכיון צילום: דוברות ראש הממשלה

שמו של הסופר מרקט עתיד להיות 'Rimon Market', והוא ייפתח מחר (ב') בצהריים. עם פתיחתו הוא צפוי להיות הסופר הכשר היחיד בכל רחבי המפרץ הפרסי. בית חב"ד באמרויות פרסם תמונה מתוך הסופר, בה נראים חטיפים ישראליים מוכרים ואהובים אותם תוכלו לקנות ממחר גם על אדמת דובאי.

דובאי הישראלית

נזכיר כי המוני ישראליים ביקרו בדובאי בשנתיים האחרונות, ואירועים היסטוריים רבים נחגגו על אדמתה של המדינה הערבית. בין היתר לאחרונה ביקר הנשיא הרצוג במדינה, התקיים טקס יום השואה, ועוד.

צפו: הדלקת נרות היסטורית בדובאי