260 ימים להיעלמותו: מבצע חיפושים נוסף אחרי מוישי קליינרמן

חקירת העילמותו של הנערבחרדי שאבדו עקבותיו נמשכת, ומחר עתיד להתקיים מבצע חיפושים בגזרת מירון בה יקחו חלק כוחות החילוץ השונים בעקבות אינדיקציה חדשה | משפחת קליינרמן: "מצפה ממשטרת ישראל שתהפוך כל אבן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/22 15:43 יז בכסלו התשפג

260 ימים להיעלמותו: מבצע חיפושים נוסף אחרי מוישי קליינרמן
צילום: באדיבות המשפחה

260 ימים אחרי היעלמותו, נמשכים החיפושים אחרי מוישי קליינרמן: משטרת ישראל עתידה לצאת מחר (ב') בבוקר למבצע חיפושים נוסף וממוקד בגזרת מירון אחר הנעדר מויישי קלינרמן, כך נודע על פי פרסום של יעל צין. במבצע יקחו חלק כוחות משטרת ישראל, מתנדבי ארגון זק"א ומתנדבי יכ"ל.

ממשפחת קליינרמן נמסר כי הם עודכנו בהתפתחות בחקירה ובחיפושים אחרי בנם שנעלם לפני 260 יום, בעקבות אינדיקציה חקירתית הנבחנת בימים האחרונים במשטרת ישראל בראשות מחוז ש"י. "משפחת קליינרמן מצפה ממשטרת ישראל שתהפוך כל אבן, תרתי משמע, על מנת לשים סוף וקץ לפרשה הכואבת הפוקדת את המשפחה כבר תשעה חודשים תמימים ומודה לכלל העוסקים במלאכה, שוטרים ומתנדבים כאחד. המשפחה מודה לעם ישראל  על התפילות והעזרה והרצון להביא את מוישי הביתה ומקווה שאכן בקרוב ימצא", מסרו.

גיטי קליינרמן: "עזרו לנו להחזיר את מוישי הביתה. עד מתי?"

אמו של מוישי, גיטי, חשפה פרטים חדשים לאחרונה על היעלמות בנה וביקשה מהציבור לעזור במציאתו: "קשה לעבור שבוע אחר שבוע בלי מוישי היקר שלנו. אני יודעת שקיים כיוון חקירה כלשהו שקשור לאדם שכנראה פגע בילדים ובנערים חרדים אבל בציבור החרדי לא מוכנים להגיש תלונות למשטרה או לספר על כך. אני עצמי פגשתי כאלה שנפגעו בירושלים ואני קוראת לרבנים ולהורי הילדים והנערים שנפגעו להשמיע קולם ולגשת להתלונן במשטרה. אני מוכנה לגשת עם הנפגעים יחד למשטרה. בבקשה עזרו לנו להחזיר את מוישי הביתה".