אשת התקשורת יעל צין מפרגנת: "יש לנו הרבה מה ללמוד מהדרוזים"

בעקבות חזרת הגופה של טירן פרו, המשפיענית ואשת התקשורת החרדית יעל צין, טוענת כי יש לנו הרבה מה ללמוד מהדרוזים: "כח והרתעה בפעולות מול הטרוריסטים. אין ברירה, זו השפה היחידה שהם מבינים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/11/22 08:34 ל בחשון התשפג

אשת התקשורת יעל צין מפרגנת: "יש לנו הרבה מה ללמוד מהדרוזים"
יעל צין, צילום: ללא

חטיפת גופת הישראלי: גופתו של טירן פרו, הצעיר הישראלי שנהרג בג'נין ונחטפה בידי חמושים פלשתינים, הוחזרה לישראל. בישראל הודיעו הבוקר (ה') כי לאחר מאמצים של מערכת הביטחון ובתיאום המנגנונים הפלסטינים והרשות, גופתו של הצעיר הישראלי שנהרג בתאונת דרכים בג'נין ביום שלישי האחרון הועברה למשפחתו בישראל. אתמול התקיימו הפגנות ברחבי הארץ

המשפיענית ואשת התקשורת החרדית יעל צין, כתבה בעמוד הטוויטר שלה כי אנחנו צריכים ללמוד מהדרוזים. "יש לנו הרבה מה ללמוד מאחינו הדרוזים כח והרתעה בפעולות מול הטרוריסטים אין ברירה, זו השפה היחידה שהם מבינים", כתבה צין.

טירן פרו

טירן פרו צילום: סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

הפגנות מחאה ברחבי הארץ בעקבות המצב הביטחוני

כאמור, כביש 6 נחסם אתמול לתנועה באזור מחלף אליקים לדרום בעקבות מחאה של בני העדה הדרוזית על הכביש הדורשים מהרשות הפלשתינית ומגורמי הביטחון להחזיר במיידית את גופתו של טירן פרו, ואף איימו שבמידה והיא לא תוחזר, הם ייכנסו לג'נין בכוחות עצמם. בדאלית אל כרמל, העיר בו התגורר טירן פרו, מחו תושבי המקום תוך כדי שהם מצהירים: "נמות ולא ניכנע".

בנוסף, עשרות בני אדם השתתפו בהפגנת מחאה בכניסה לירושלים, במקום שהתרחש הפיגוע, והמפגינים שיבשו את התנועה במחאה על פיגועי החבלה. כמה מהמפגינים החזיקו שלטים בהם נכתב: "דם יהודי אינו הפקר", "מוות למחבלים". המפגינים אף חסמו את כביש מספר 1 לזמן קצר והורחקו מהמקום על ידי המשטרה.

 

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il