מרגש: שנתיים לאחר שבנה הקטן טבע ומת - נטשה ילדה בת

כשנתיים וחצי לאחר שבנה עתי ז"ל בן השנתיים טבע בבריכה, ילדה השבוע נטשה פרי מחדרה תינוקת יפהפייה במרכז הרפואי הלל יפה: "לאחר האסון הכבד, החלטנו כמשפחה להמשיך הלאה בחיים ולהביא לעולם עוד ילד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/22 14:04 יז בכסלו התשפג

מרגש: שנתיים לאחר שבנה הקטן טבע ומת - נטשה ילדה בת
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

לידה מרגשת: חדר הלידה של המרכז הרפואי "הלל יפה" בחדרה התמלא בסוף השבוע האחרון בדמעות של אושר והתרגשות גדולה. לפני כשנתיים וחצי, איבדו נטשה ושרון פרי מחדרה את בנם הקטן עתי ז"ל, בן השנתיים, שטבע בבריכה שבחצר ביתם, ובשבוע שעבר ילדה האם תינוקת יפהפייה.

צילום: המרכז הרפואי הלל יפה

הייתה תחושה של ריקנות איומה והרגשנו שצריך להכניס אור הביתה

לאחר האסון התכנסה המשפחה הגרעינית והחליטה יחד, בפה מלא, שצריך להמשיך הלאה, על אף הקושי והכאב הגדול. "לאחר המוות של עתי, משהו בבית היה חסר. הייתה תחושה של ריקנות איומה והרגשנו שצריך להכניס אור הביתה", מספרת נטשה. לנטשה ושרון שני ילדים גדולים: עתיר בן 14 ודביר בן 12. "הבנים מאוד רצו אח/ות קטן/ה אז החלטנו להיכנס להריון. הייתי כבר בת 39 וזה לא היה פשוט כלל", אמרה נטשה.

"לאחר מספר ניסיונות כושלים ו- 4 הפלות, התחלנו בטיפולי IVF. כבר בטיפול הראשון נקלטתי להיריון. הייתי בשמירת היריון ומאוד נלחצתי מכל הבדיקות והמעקבים. פחדתי להתאכזב אם משהו לא יהיה תקין בעובר ובפרט לא לאכזב את הילדים שמשתוקקים לאח/ות קטן/ה".

התינוקת שהצטרפה אלינו למשפחה היא מתנה ענקית

בשבוע 39 להריון הגיעה נטשה לחדר מיון נשים ויולדות במרכז הרפואי הלל יפה, כשהיא כאובה עם צירים. עם הגעתה לבית החולים, בדקה אותה ד"ר לוצ'ילה זורזטי, רופאה בכירה באגף נשים ומיילדות, ונטשה החלה בתהליך של זירוז לידה. כעבור מספר שעות ילדה נטשה את בתה הקטנה בליוויה של אלונה סלומונוב, מיילדת חדר לידה, שתמכה בה לאורך כל הלידה.

רגע לפני השחרור הביתה, ציינה נטשה בהתרגשות: "אני שמחה שבחרתי ללדת ב"הלל יפה". הייתה לי חווית לידה נהדרת ועוצמתית. קבלנו יחס מדהים מכל הצוות- החל מהקבלה בחדר מיון ועד השחרור הביתה. ללא ספק זכיתי לחלוק את אחד הרגעים המרגשים והמשמעותיים בחיי לצד צוות מקצועי וקשוב, שעטף אותי בחיוך, הבנה ואכפתיות רבה. התינוקת שהצטרפה אלינו למשפחה היא מתנה ענקית שקיבלנו לחיינו ולכן החלטנו לקרוא לה שי-לי".