חבר הכנסת לשעבר משה מזרחי, הלך הלילה לעולמו

ניצב בדימוס משה מזרחי הלך הלילה לעולמו. מזרחי כיהן בעבר כראש אגף חקירות במשטרה וכחבר כנסת מטעם סיעת העבודה. בן 72 במותו

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/22 10:00 יז בכסלו התשפג

חבר הכנסת לשעבר משה מזרחי, הלך הלילה לעולמו
משה מזרחי ז"ל, צילום: Flash 90

משה מזרחי הלך הלילה לעולמו: ניצב בדימוס וחבר הכנסת לשעבר משה מזרחי, הלך לעולמו בגיל 72. מזרחי שכיהן בעבר כראש אגף החקירות במשטרת ישראל עד לעזיבתו ב-2006. בהמך כיהן מזרחי כחבר מועצת העיר בשהם ולאחר מכן נבחר לכנסת בסיעת העבודה.

"טובת מדינת ישראל והמאבק בשחיתות עמדו תמיד לנגד עיניו"

"קיבלתי בתדהמה ובצער את הבשורה המרה על פטירתו של חברי, ניצב בדימוס וחבר הכנסת לשעבר משה מזרחי" כתב השר לביטחון פנים, עומר בר-לב. "את משה היכרתי לראשונה בראשית שנות ה-90, אז כיהנתי כמפקד חטיבת הבקעה והוא מפקד יהודה של המשטרה. כבר אז הרשים אותי ביכולותיו, במקצועיותו ובחדות מחשבתו".

"במהלך השנים עקבתי אחר התקדמותו במשטרה. משה היה מפקד נחוש, עם אומץ לב אישי וציבורי, שטובת מדינת ישראל והמאבק בשחיתות עמדו תמיד לנגד עיניו - גם כאשר שילם על כך מחיר אישי כבד.
"בשנת 2013 נבחרנו ביחד לכנסת ה-19 ברשימת מפלגת העבודה. משה הרשים אותי מהרגע הראשון ביושרתו, ברדיפת הצדק שלו ובעיקר בעובדה ששמר על ערכיו. הוא היה איש שתמיד שמחתי להיוועץ בו וללמוד מניסיונו ומחוכמתו, גם לאחר שסיים את דרכו בפוליטיקה. חבר אמיתי, איש של אנשים עם לב גדול.
"הלב הזה נדם היום, ומותיר אותנו חסרי מילים. משה יחסר לי מאוד ברמה האישית, ויחסר מאוד למדינת ישראל. "אני משתתף באבלה הכבד של המשפחה".