בר לב מאשים: "האלימות בחברה הישראלית, אלו המנדטים של בן גביר"

בתדרוך פרישה מהמשרד לביטחון פנים מאשים השר היוצא בר-לב את בן גביר וסמוטריץ' באלימות בחברה הישראלית. בן גביר הגיב: "ישראל תהיה בטוחה יותר בלי עומר בר לב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/12/22 18:51 ז בכסלו התשפג

בר לב מאשים: "האלימות בחברה הישראלית, אלו המנדטים של בן גביר"
בר לב. מאשים את בן גביר, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

אמירות קשות של עומר בר-לב: בתדרוך כתבים לקראת יציאתם מהמשרד דיברו היום השר בר-לב וסגנו יואב סגלוביץ' תקפו השניים את מי שעתיד להיכנס בקרוב למשרד, חבר הכנסת איתמר בן גביר. "אנחנו חווים תקופה של אלימות בכלל בחברה הישראלית. חלק מהתוצאה של זה אלו המנדטים שבן גביר וסמוטריץ' קיבלו".

בר לב מאשים את בן גביר באלימות בחברה הישראלית

בר-לה הוסיף ואמר כי "במקביל לאירועי הדריסה שאנחנו חווים בשבועות האחרונים שנעשו על ידי ערבים-ישראלים, חלה גם עלייה משמעותית באירועי תג מחיר באותם שבועות וזה קשור ישירות לאווירה שמקרין השר המיועד לביטחון לאומי". "האלימות היא לא רגעית", ממשיך בר-לב. "אני רואה קשר בין עלייה באירועי תג מחיר לכניסה של בן גביר לתפקיד. זה גם מתחבר להתקפות שלו על הרמטכ"ל ולרצון שלו לבקר את חייל גבעתי בכלא. הכול נעשה כדי ללבות את האלימות המילולית והפיזית".

גם חבר הכנסת יואב סגלוביץ', סגנו של בר-לב במשרד המשיך בביקורת הקשה ואמר: "מדובר בעבריין שהורשע בפלילים, בעבירות של הסתה". והוסיף: "השב"כ בודק את מעשיהם של כמה מהאנשים שסובבים את בן גביר בכמה עבירות - והוא עצמו הולך לשבת באחד התפקידים הכי רגישים. לא היה כדבר הזה, ומשום מה נראה לי שזה עובר בציבור. אותי זה לא עובר". 

בן גביר

בן גביר צילום: פלאש 90

בן גביר: "מיליוני אזרחים, משמיעים הערב אנחת רווחה"

יושב ראש עוצמה יהודית איתמר בן גביר הגיב ואמר: "עשרות אלפי שוטרים ולוחמים, כמו גם מיליוני אזרחים, משמיעים הערב אנחת רווחה לכבוד ישיבת העבודה האחרונה של בר לב במשרד. אין ספק כי בר לב היה השר הכי כושל שבתקופתו עלו הפיגועים במאות אחוזים, הפשיעה ברחוב הפכה למכת מדינה, אלפי שוטרים התפטרו בשל תנאי שכר עלובים וחוסר גיבוי".

בן גביר הוסיף: "ישראל תהיה בטוחה יותר בלי עומר בר לב - וכאשר בר לב מאשים אותי במקרי האלימות האחרונים, עוד טרם נכנסתי לתפקידי,  הרי ששוב מתגלה כי בפני השוטרים והאזרחים עומד שר שהזיכרון הוא לא הצד החזק שלו, ובמעשיו הוא פגע לא רק במשטרה, אלא בכלל אזרחי ישראל".

יואב סגלוביץ |

יואב סגלוביץ | צילום: Yonatan Sindel/Flash90