לקראת שבת ארגון: הבכירים הסרוגים מברכים את תנועת עזרא

לרגל שבת הארגון של תנועת הנוער "עזרא", אישי ציבור ורבנים סרוגים מברכים את חניכי ומדריכי התנועה. "כעזראי לעזראים - אני רוצה לברך אתכם בברכת ה' עליכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/12/22 21:22 יד בכסלו התשפג

לקראת שבת ארגון: הבכירים הסרוגים מברכים את תנועת עזרא
צילום: תנועת הנוער עזרא

תנועת "עזרא" תציין בשבת הקרובה, את שבת הארגון. במסגרתה יופיעו החניכים בהופעות עליהן הם עבדו במשך החודש האחרון. במהלך חודש הארגון, ביקשו בתנועה להעמיק בנושא הנבחר "תורה עם דרך ארץ ישראלית". לקראת שבת הארגון שורת רבנים, אנשי תקשורת, פוליטיקאים ודמויות ציבור ביקשו לברך את חניכי ומדריכי התנועה וביניהם, הרב דוד סתיו, השר חילי טרופר, הרב יוני לביא, השר המיועד אופיר סופר, סיון רהב מאיר, ח"כ מיכל וולדיגר ועוד רבים.

צפו בברכות לחניכי התנועה:

"כעזראי לעזראים - אני רוצה לברך אתכם בברכת ה' עליכם", ביקש הרב סתיו למסור לחניכים, "דרך ארץ קדמה לתורה, ותורתה של ארץ ישראל היא תורה של דרך ארץ. הארץ הזו היא ארץ שמגדלת את בניה לאהבת ה' לאהבת תורה ולאהבת העבודה ולאהבתה של ארץ ישראל. אני מאחל לכם שבעזרת ה' תשלבו ביחד תורה עם דרך ארץ כמסורת ארוכת ימים של תנועת עזרא".

תורה עם דרך ארץ ישראלית זה אתגר גדול

השר חילי טרופר בירך: "תורה עם דרך ארץ ישראלית זה אתגר גדול, איך מחילים את התורה ואיך היא משפיעה על תחומי החיים שלנו. אני מאחל שבכל תחומי החיים שלנו נצליח לנהוג בדרך ארץ אולי זה הביטוי הכי מדויק ליישום התורה בחיינו בכל המרחבים".

עיתונאית חדשות 12, סיון רהב מאיר הוסיפה ואמרה: "תורה עם דרך ארץ ישראלית - כל הכבוד על הנושא הנבחר. אתם הולכים על חתיכת דבר, ולא מסתפקים רק בישראליות. אשריכם שזה מה שאתם עוסקים בו בגיל כזה".