תוגברה האבטחה סביב יוסי דגן בעקבות איומים על חייו

לאחר שארגון הטרור "גוב האריות" פרסם איומים על חייו של יו"ר המועצה האזורית שומרון, משטרת ישראל החליטה לתגבר את סידורי האבטחה סביבו

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/12/22 16:41 יד בכסלו התשפג

תוגברה האבטחה סביב יוסי דגן בעקבות איומים על חייו
יוסי דגן, צילום: ללא

משטרת ישראל החליטה היום (ה') להאריך את הגדרת יו"ר מועצת שומרון יוסי דגן, כמאויים בדרגה הגבוהה ביותר, וכעת הוא מאובטח באופן צמוד. חבלנים סורקים את סביבתו מדי בוקר בנוסף לאבטחה סביב ביתו. החלטת המשטרה נובעת מכך שארגון הטרור "גוב האריות" הצטרף לאיומי החמאס, וקרא אף הוא להתנקש בחייו של יו"ר המועצה.

"גוב האריות" הפיצו סירטון דרמטי של הלוויות מחבלי הארגון שחוסלו על ידי צה"ל משולבים בקטעי וידאו של יוסי דגן כשהוא עם אקדח שלוף, מגן על ילדים ותושבים, במהלך פיגוע הירי לעבר צומת בה"ד 3 לאחר מחאת תושבי השומרון כנגד המצב הביטחוני.

הסירטון מצטרף לכרוז אשר הפיצה הזרוע הצבאית של הפת"ח, "גדודי חללי אל אקצא", ובו תמונותיו של דגן אוחז בנשק במהלך פיגוע הירי. בכרוז נכתב, "אנחנו מחכים לך" וצורף תצלום של כוונת ירי המכוונת לראשו של דגן. 

צילום: עדו זאבי

לאחר הערכת מצב שקיימה המשטרה הוחלט להמשיך להצמיד אל יו"ר מועצת שומרון אבטחה כבדה, ברמת אבטחה גבוהה יותר משל שר בממשלה. תתקיים אבטחה צמודה עליו 24 שעות ביממה, אבטחה צמודה על ביתו 24 שעות ביממה, וכן סריקות של חבלנים בסביבתו מדי יום, ופריסת אמצעי הגנה והתרעה מרחביים מסביבו.