הרב דרוקמן מבהיר: האמירה "לתלות אותו" לא כוונה כלפי הרב טאו

הרב דרוקמן מבהיר את אמירתו מוקדם יותר בריאיון אז אמר כי אם החשדות כנגד הרב טאו יתבררו כנכונות צריך "לתלות אותו". הרב מסביר כי התבטא כנגד הרצון "לחרוץ דין עוד בטרם הסתיימה חקירת המשטרה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/12/22 15:01 יג בכסלו התשפג

הרב דרוקמן מבהיר: האמירה "לתלות אותו" לא כוונה כלפי הרב טאו
הרב דרוקמן, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הרב דרוקמן מבהיר את דבריו: לאחר שבראיון לרשת ב' מוקדם יותר היום (ד'), במענה לשאלת המראיינת על הרב טאו אמר הרב כי אם מעשיו יתבררו כנכונים, צריך "לתלות אותו", הוציא הרב דרוקמן הודעה המבהירה את דבריו ומסבירה כי האמירה כוונה כלפי השיח הציבורי המתלהם. 

הרב יש לציין, אמר את הדברים רק לאחר שהמראיינת הפצירה בו שוב ושוב להתייחס לדברים, בעוד הרב דרוקמן אמר כל העת כי אין ביכולתו לדעת פרטים על המקרה.

הרב מבהיר את דבריו

מטעמו של הרב דרוקמן נמסר: "הרב חיים דרוקמן מבקש להבהיר בעקבות הראיון לרשת ב' היום כי הביטוי "לתלות אותו" בהקשר של הרב טאו נאמר כביקורת על השיח המתלהם בחברה הישראלית שמבקש לחרוץ דין עוד בטרם הסתיימה חקירת המשטרה".

הרב טאו. נגד העלייה להר הבית

הרב טאו. נגד העלייה להר הבית צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"הרב דרוקמן אינו יודע דבר בעינינו של הרב טאו"

עוד הוסיפו מטעמו כי כל עוד "לא הוגש כתב אישום והוכרע המשפט" הרב אינו יכול לחוות את דעתו. בהודעת ההבהרה מוסיף הרב: "הרב דרוקמן ענה והבהיר בראיון כי אינו יודע דבר בעינינו של הרב טאו, אינו בקיא, וכי נכון שהמשטרה תחקור וככל שצריך תתנהל כפי שמתנהלים בחוק. כל ניסיון לייצר מסר אחר מהדברים אינו ראוי ואינו נכון".