ביהדות התורה מבהירים כי החתימה היא לא סוף פסוק במשא ומתן

יהדות התורה חתמה על נספח תפקידים מול הליכוד, אבל בליכוד עוד לא יכולים לחגוג. בהמשך יפגשו נציגי המפלגות וידונו בנושאים העקרוניים | מחלוקות סביב חוק טל

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/12/22 23:10 יב בכסלו התשפג

ביהדות התורה מבהירים כי החתימה היא לא סוף פסוק במשא ומתן
גפני וגולדקנופף, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יש הסכם חתום: ביהדות התורה הודיעו הערב (ג') על חתימת הסכם נספח תפקידים מול הליכוד. ההסכם החתום כולל רק את התפקידים עליהם סיכמו המפלגות אך עדיין לא כולל את כל העקרונות עליהם מתעקשים ביהדות התורה. במפלגה אומרים כי מחר יימשכו השיחות עם הליכוד על הנושאים שעדיי במחלוקת וכי החתימה מגיעה רק על מנת לבקש את הארכת המנדט מהנשיא.

חילוקי דעות קשים סביב חוק טל

עוד קודם דווח על משבר קשה בין יהדות התורה לבין הליכוד, על רקע חקיקת חוק טל מחדש, חוק שחשוב מאוד ליהדות התורה. עמית סגל פרסם כי בליכוד מסרבים לכלול את החוק בתוך ההסכם הקואליציוני מהחשש שחקיקת החוק יגרום לאסון תדמיתי של הקואליציה. מהצד השני חלק מהאדמו"רים של יהדות התורה מאיימים כי לולא החוק לא יחתמו במפלגה על ההסכמים מול הליכוד.

למרות החתימה, קשיים גם מול עוצמה יהודית

פרסום נוסף היום בערוץ 13 מדבר על עימותים קשים בין עוצמה יהודית והליכוד וכי עימות סוער נערך בשיחות היום שנערכו בין נציג עוצמה יהודית, עורך הדין חנמאל דורפמן לבין ראש הממשלה המיועד נתניהו, גורמים המעורים בפרטים אמרו לרביב דרוקר כי "נתניהו יצא מכליו יותר מפעם אחת ותקף את דורפמן כמה פעמים". עוד הוסיף הגורם ואמר: "אחרי שראיתי את הדברים האלה - הגעתי למסקנה שהממשלה לא תשרוד יותר מדי זמן".