בלתי נתפס: פעוט בן 3 נשכח בגן בצפת וחולץ על ידי עוברי אורח

עוברי אורח בצפת נדהמו כשמהגן ברחוב בו עברו נשמעו קולות בכי, לאחר שפרצו לגן גילו תינוק שנשכח שם לאחר שהגננות הלכו. המשטרה החלה בחקירה כנגד צוות הגן

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/12/22 21:03 יב בכסלו התשפג

בלתי נתפס: פעוט בן 3 נשכח בגן בצפת וחולץ על ידי עוברי אורח
גן ילדים, אילוסטרציה, צילום: Michael Giladi/Flash90

סיפור בלתי נתפס: פעוט כבן 3 נשכח בתוך גן ילדים בעיר צפת. את זה גילו עוברי אורח שעברו במקרה ברחוב בסמוך לגן הילדים, ממנו נשמעו קולות הבכי של הפעוט. אותם אנשים פרצו למעון וחילצו מתוכו את הפעוט כשהוא בריא ושלם. 

היום בשעות אחר הצהריים התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על קולות בכי שנשמעים מתוך גן בעיר צפת לאחר שעות הפעילות. בהגעת השוטרים למקום התברר כי בתוך הגן נשכח פעוט שחולץ על ידי עוברי האורח. השוטרים מהמחוז הצפוני הרגיעו את הילד הנסער, לקחו אותו לתחנת המשטרה ויצרו קשר עם הוריו. המשטרה פתחה בחקירה פלילית כנגד צוות המעון בחשד לרשלנות מצדם.

לפני כחודש: פעוטות אושפזו לאחר שנמצא חומר ניקוי בבקבוק 

לפני פחות מחודש פתחו במשטרת כפר סבא בחקירה לאחר דיווח על שני תינוקות בגילאי שנתיים שהועברו לטיפול רפואי במרכז הרפואי מאיר, בעיר לאחר של פי החשד בעת ששהו במעון שתו מים מבקבוק בו הושאר חומר ניקוי.

חקירה מהירה שניהלו חוקרי התחנה העלתה חשד לגבי אחת העובדות במקום, תושבת העיר בת 28 אשר עוכבה כאמור לחקירה בתחנת המשטרה בכפר סבא. יש לציין כי מדובר במעון גפן בהוד השרון, מעון יום שיקומי, המופעל מטעם משרד הרווחה על ידי עמותת צ'יימס. מצבם של הפעוטות קל והם נמצאים עם הוריהם.