"כולו היה מלאך": הרב מרדכי שטרנברג זצ"ל הובא למנוחות

מסע הלוויתו של ראש ישיבת הר המור, שנפטר לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, יצא היום ב-11:00 מישיבת הר המור לכיוון הר המנוחות. אחיו ספד לו: "ידע את הסבלנות ואת ההתמדה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/12/22 11:06 יב בכסלו התשפג

"כולו היה מלאך": הרב מרדכי שטרנברג זצ"ל הובא למנוחות
צילום: צביקה צבקר

ראש ישיבת הר המורהרב מרדכי שטרנברג, הלך לעולמו אמש (ב') בגיל 74 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. מצבו הדרדר בימים האחרונים ותפילות רבות נערכו לרפואתו ברחבי הארץ. מסע ההלוויה יצא בשעה 11:00 מהיכל הישיבה ברחוב אריה ורשבסקי 8 בשכונת חומת שמואל בירושלים לכיוון הר המנוחות.

צפו בשידור חי ממסע הלוויה:

הרב עמיאל שטרנברג: "כולו היה מלאך"

הרב עמיאל שטרנברג ספד לאחיו התאום: "'כי בתורת ה' חפצו ובתורתו יהגה יומם ולילה' תורה דיליה, בלי שום יחס לעניין אישי וכבוד חלילה. אחי כולו מלאך. כולו שליח. רק את חיי השליחות הוא חי. לוחם למען כבוד ה' וכבוד ישראל. 'שוויתי לה' לנגדי תמיד'. ועיניו כבוד ה', כבוד ישראל, כבוד ארצו, כבוד תורתו. הוא ידע לכבד את העם הזה, ידע לכבד את הארץ הזאת והוא ידע לכבד את ריבונו של עולם".

צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות משטרה

"מתוך שעלה והתעלה בתורת רבותינו, הרב צבי יהודה זצ"ל, הרב קוק זצ"ל, ידע את הסבלנות ואת ההתמדה ואת אי השלמה מחסרון השלמות הנדרשת. שאף ונלחם והשתדל בדרכי הנעם ללא חת. עודד אותנו ממרום שבטו, לפעול ולרבות אורה של תורה ואמונה. אורה של דעת אלוקים".