לפיד זועם: "נתניהו העביר לידיו של גזען מסוכן תקציב של יותר מ-2 מיליארד שקל"

ראש הממשלה היוצא ממשיך במתקפה נגד מעוז ונתניהו, ואומר כי "אם לא נעצור אותם, אבי מעוז וחבורתו החשוכה יכניסו לבתי הספר של הילדים שלנו תכנים אפלים, גזענים, קיצונים, מלאי שנאת נשים ושנאת להט"בים"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 04/12/22 09:13 י בכסלו התשפג

לפיד זועם: "נתניהו העביר לידיו של גזען מסוכן תקציב של יותר מ-2 מיליארד שקל"
לפיד, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

תפקידיו של יו"ר נעם, חבר הכנסת אבי מעוז ממשיכות להסעיר את המערכת הפוליטית. לאחר שבסוף השבוע פרסם ראש הממשלה היוצא, יאיר לפיד, מכתב בו הוא קורא לראשי הרשויות לא לשתף פעולה עם משרד החינוך ולתקצב תכנים ליברליים מכספי הרשויות עצמן, הבוקר (א') פרסם לפיד פוסט בחשבון הפייסבוק שלו והזכיר את המכתב שפרסמנו אמש. 

"נתניהו עצמו יודע שזה שקר"

לפיד הזכיר את דבריו של נתניהו מאמש כי "ישגיח אישית" על פעולות יחידת גפ"ן (גמישות פדגוגית ניהולית) האחראית על תכניות חינוכיות בבתי הספר. "המשפט הזה הוא שקר. כל מי שדרך אי פעם במשרד ראש הממשלה יודע שזה שקר. כל מי שמכיר את הדרך בה פועלת יחידת גפ"ן יודע שזה שקר. כמובן שנתניהו עצמו יודע שזה שקר. הוא אומר את זה בתקווה שהסערה תיעלם". 

לדבריו, נתניהו אמר את הדברים מפני שהוא יודע שהוא עשה מעשה נורא - "העביר לידיו של גזען מסוכן תקציב של יותר משני מיליארד שקל, עם כרטיס כניסה פתוח לליבו ומוחו של כל ילד בישראל. אם לא נעצור אותם, אבי מעוז וחבורתו החשוכה יכניסו לבתי הספר של הילדים שלנו תכנים אפלים, גזענים, קיצונים, מלאי שנאת נשים ושנאת להט"בים". לדבריו, "אפילו בליכוד הודו שזו היתה טעות חמורה לתת למעוז שליטה בכל התוכניות החינוכיות, אבל נתניהו חלש. הוא נסחט בימים אלה בידי אנשים צעירים ונחושים ממנו. כל מה שנשאר לו הוא להבטיח הבטחות ריקות".

לסיום כתב, "זה לא יעזור לו הפעם. הישראלים מוכנים להעלים עין מהרבה מאוד דברים, לא מהילדים שלהם. עשרות ראשי ערים ומועצות ומאות מנהלי בתי ספר הודיעו בסוף השבוע שלא ישתפו פעולה עם מעוז, ואני מחזק אותם. אל תתנו למעוז להתקרב לילדים שלכם. הסמכות בידיכם, ואתם יכולים לעצור את זה".