הרב שמואל אליהו תוקף את פעילי השמאל בחברון: "פושטים את טלפיהם כמו חזיר"

רבה הראשי של צפת מחזק את החיילים בחברון ותוקף את הפעילים שהפריעו להם: "הם מנסים להיאבק בקדוש ברוך הוא, הם לוחמים במי שאמר והיה העולם" | צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/12/22 18:53 ז בכסלו התשפג

הרב שמואל אליהו תוקף את פעילי השמאל בחברון: "פושטים את טלפיהם כמו חזיר"
הרב שמואל אליהו, צילום: אלישע גרוסברג

בצל ימי המחבוש שנגזרו על חייל גבעתי שתועד תוקף פעילי שמאל בחברון, רבה של העיר צפת הרב שמואל אליהו תוקף בחריפות את הפעילים. כזכור, ביום שיש האחרון תועדו פעילי השמאל כשהם מותקפים על ידי החיילים.

צפו בדברים של הרב שמואל אליהו:

הרב שמואל אליהו: "הערבים היום שבחברון הם צאצאים של אותם ארורים"

"בתרפ"ט, היהודים והערבים חיו ביחד, בשלום ואחווה, לא רק שחיו ביחד, עזרו להם, פתחו להם מרפאות, רפאו אותם הביאו להם תעסוקה, אבל ביום אחד בהיר, כל הרעל, כל הרוע, כל הזוועה יצאה מתוך הערבים כי הייתה להם שעת כושר".

"בשעת כושר הם התנפלו ועשו את הזוועות הגרועות ביותר, זה היה פרעות תרפ"ט. לא רק בחברון, גם בצפת, ביפו, בירושלים ובכל מקום", ממשיך הרב אליהו לארגון 'תורת לחימה'. "לצערנו זה לא השתנה, והערבים היום שבחברון הם צאצאים של אותם ארורים".

"פושטים טלפיהם, תראו אני טהור - כמו חזיר"

הרב אליהו התייחס לפעילי השמאל ותקף בנחרצות: "ויש כאלה, שונאי ישראל אנטישמים שבאים כאילו בשם זכויות אדם לעזור לערבים בחברון, הם הגרועים שבכולם". הרב אליהו שלח מסר מחזק לחיילים: "אני רוצה לחזק את חיילי גבעתי שעומדים בפרץ מול האנטישמים האלה, שפושטים טלפיהם, תראו אני טהור - כמו חזיר".

החייל, יכנס למחבוש

החייל בחברון | צילום: עיסא עמרו+טל שגיא

"כן, מול האנטישמים האלה שבאים להפריע להתיישבות היהודית בארץ ישראל, מנסים להיאבק במה שאמר ה' לאברהם 'לזרעך אתן את הארץ הזאת', מנסים להיאבק במה שאמר ה' לרחל אימנו 'ושבו בנים לגבולם', מנסים להיאבק בקדוש ברוך הוא. כן, הם לוחמים במי שאמר והיה העולם".

לסיום פנה הרב אליהו ללוחמי גבעתי המוצבים בחברון ואמר להם: "אתם עוזרים למי שאמר והיה העולם. ה' איתכם, חיזקו ואימצו, העם כולו לדורותיו אתכם. רחל אתכם, אברהם, יצחק ויעקב אתכם, רבי שמעון, האר"י, הבעל שם טוב, הגר"א, הבן איש חי ורבי נחמן אתכם, איזה כיף לכם".