האלימות בכבישים נמשכת: שלושה נהגים הותקפו בצפון

נהג אוטובוס הותקף על ידי מספר נערים באגרופים ובגז פלפל בטענה כי הוא לא דיבר בכבוד לאישה מבוגרת | תושב יקנעם נעצר בחשד שתקף באכזריות נהג לאחר שלא אפשר לו לרדת במקום אסור

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/12/22 13:16 ז בכסלו התשפג

האלימות בכבישים נמשכת: שלושה נהגים הותקפו בצפון
צילום: דוברות המשטרה

האלימות בכבישים: המשטרה פתחה הלילה (בין רביעי לחמישי) בחקירת תקיפה נהג אוטובוס בצומת קריית אתא על ידי מספר נערים. מהחקירה עולה כי מספר נערים שהיו על האוטובוס סברו כי הנהג לא דיבר בכבוד לאישה מבוגרת שעלתה לאוטובוס ועל רקע זה תקפו אותו באגרופים וריססו לעברו גל פלפל. בהמשך הנערים השליכו סלע לעבר שמשת האוטובוס וניפצו אותה. כתוצאה מהתקיפה נהג האוטובוס נפצע באורח קל ופונה למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. 

יקנעם: הנהג סירב לעצור באמצע רמזור והחשוד החל לתקוף אותו 

במקביל שוטרי המחוז הצפוני עצרו חשוד שתקף באכזריות באמצע נסיעה נהג אוטובוס בעיר יקנעם לאחר שזה לא אפשר לו לרדת באמצע רמזור ולא בתחנה. הנהג נפצע פגיעות קלות ונזקק לקבלת טיפול רפואי. עם קבלת האירוע פתחו שוטרי המחוז הצפוני בחקירת המקרה ובתום פעולות חקירה מהירות עצרו לאחר מספר שעות את החשוד בתקיפה, תושב יקנעם בן 28. 

עכו: תקף באמצעות אלה נהג רכב שלא אפשר לו להיכנס לנתיב נסיעתו

בתוך כך, המשטרה עצרה תושב עכו בחשד שתקף אתמול באמצעות אלה סמוך לעין המפרץ נהג רכב שלא אפשר לו להיכנס לנתיב נסיעתו וגרם נזק לרכבו. כתוצאה מהתקיפה, נגרמו למתלונן חבלות והוא קיבל טיפול המרכז הרפואי לגליל בנהריה. 

מהחקירה עולה כי הקורבן לא אפשר לנהג רכב אחר להיכנס לנתיב נסיעתו ועל רקע זה נהג הרכב חסם את נתיב נסיעתו של הקורבן, יצא מרכבו כשהוא אוחז בידו במוט ברזל והחל להכות באמצעות המוט ברכבו של הקורבן וכן בידו ונמלט מהמקום. שוטרי תחנת עכו עצרו לפני זמן קצר את החשוד, תושב העיר בן 25 בחשד לביצוע המעשה. בכוונת המשטרה לבקש מחר להאריך את מעצרו של החשוד בבית המשפט השלום בעכו.