בחירות 2022

נתניהו חושף: זה המקום הראשון שאליו אטוס אחרי שתוקם ממשלה

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, התראיין לעיתונאות האמריקאית וחשף בפניה את היעד הראשון אליו יטוס עם הקמת הממשלה. כאשר הסיבה המרכזית ליעד שנבחר היא ל"הבהיר את רצינות כוונותיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/22 16:22 ו בכסלו התשפג

נתניהו חושף: זה המקום הראשון שאליו אטוס אחרי שתוקם ממשלה
דובאי, איחוד האמירויות , צילום: shutterstock

יחנוך את כנף ציון?: בעיצומו של המשא והמתן הקואליציוני ולאחר הדיווחים על חתימת ההסכמים בין מספר מפלגות בגוש, נתניהו מודיע על תכניותיו ביום שאחרי הקמת הממשלה, נתניהו התראיין לעיתונאית האמריקאית בארי וויס, וחשף בפניה כי הביקור הראשון שלו בחו"ל כראש ממשלה יהיה לאיחוד האמירויות "כדי להבהיר את רצינות כוונותיו" להשקיע ביחסים עם מדינות ערב.

מטוס "כנף ציון"

מטוס "כנף ציון" צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ימריא עם כנף ציון?

כזכור, עם היוודע תוצאות הבחירות החלו בתעשייה האווירית להשמיש את המטוס, ובתחילת חודש נובמבר נערכה בו טיס העל מנת לשמר את כשירותו, המטוס אשר אמור לשמש את נשיא המדינה וראש הממשלה בנסיעותיהם לעולם, קורקע לאחר שקרש הממשלה לפיד סירב שייעשה בו שימוש. 

נזכיר, נשיא איחוד האמירויות, השייח׳ מוחמד בן זאיד, התקשר לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו ובירך אותו על ניצחונו בבחירות. ובשיחה בין השניים ראש הממשלה המיועד נתניהו הבטיח לשייח׳ בן זאיד שהיחסים בין המדינות יפרחו אף יותר לאחר הסכם השלום ההיסטורי שהשניים השיגו יחד.  השייח׳ בן זאיד הזמין את ראש הממשלה המיועד נתניהו לביקור באמירויות. וראש הממשלה נענה להצעה, כעת כאמור,איחוד האמירויות יהיה הביקור הראשון של נתניהו כראש הממשלה.