רמי לוי מגיב לחתול במקרר הבשרים: "גם לצה"ל גונבים תחמושת"

לאחר התיעוד בו נראה חתול במקרר הבשרים בסניף רמי לוי בשער בנימין, הגיב היום בעלי הרשת ואמר כי הדבר יכול לקרות | וגם: התגובות הקרועות מהרשת

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/22 11:34 ו בכסלו התשפג

רמי לוי מגיב לחתול במקרר הבשרים: "גם לצה"ל גונבים תחמושת"
רמי לוי | בקרוב קניות און ליין ביש"ע, צילום: פלאש 90

תקרית החתול במקרר הבשרים: אמש (ג') פורסם סרטון מטריד מאוד ממעדניית רמי לוי בסניף שער בנימין בו נראה חתול מתהלך במעדניית הבשרים. היום (ד') הגיב בעלי הרשת, רמי לוי לסערה שיצר הסרטון המטריד וטען כי הסניף בדרך כלל נקי מאוד וגם עקץ על הדרך את צה"ל.

צפו בחתול בתוך מקרר הבשרים:

https://youtube.com/shorts/iciC_vf219k

תגובת רמי לוי למקרה

"זה חתול קטן, שובב" אמר לוי והוסיף: "כל הבשר במחלקה הושמד בפיקוח וטרינר. הסניף בבנימין מאוד נקי ומסודר. גם לבסיסי צה"ל מתגנבים וגונבים תחמושת" אמר לוי. אכן במועצה איזורית בינימין הגיבו במהירות למקרה והשמידו את כל הבשר במקום בליווי הוטרינר העירוני ודאגו לחיטוי המקררים.

החתול במעדניה

החתול במעדניה צילום: ישראל אולונוף

הרשת סערה בעקבות סרטון החתול: "חתול בשקל"

בתוך כך, גם הגולשים ברשת הגיבו לתקרית. "מסתבר שרמי לוי ביום בסל היום, כי חתול בתוך המקרר של מחלקת הבשר זה לא סבבה" כתב הבלוגר דניאל עמרם בעוד גולש אחר כתב: "חתול בשקל". הגולש ניר דגן כתב: "אם לא היה חתול ברמי לוי היו מתלוננים שיש שם עכברים. שתפו שכולם יראו את הצביעות". "תן לי בבקשה 2 קילו חתול ותחתוך לי אותו דק" כתב אחד המגיבים ואחר כתב: "עכשיו אתם מבינים למה העוף של רמי לוי זול?"