בהשראת המונדיאל? חבר הכנסת שהוציא כרטיס אדום ליריבו

במהלך מליאה בכנסת, חבר הכנסת אוהד טל התבטא נגד השתתפותו של חבר הכנסת אחמד טיבי בכנס "סיום האפרטהייד". "אתה משתמש בצורה צינית בפרלמנט הישראלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/11/22 19:46 ה בכסלו התשפג

בהשראת המונדיאל? חבר הכנסת שהוציא כרטיס אדום ליריבו
אחמד טיבי, צילום: ללא

ח"כ מהציונות הדתית נגד אחמד טיבי: במליאת הכנסת שהתקיימה היום (ג'), חבר הכנסת מטעם מפלגת הציונות הדתית, אוהד טל נאם נגד השתתפות חבר הכנסת אחמד טיבי בכנס האנטי ציוני "סיום האפרטהייד". הכנס התקיים ביום רביעי האחרון בזמן הפיגוע המשולב שהתרחש בירושלים. בפיגוע נרצחו הנער בן ה-15 אריה שצ'ופק וטדסה טשומה. 

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בהשראת המונדיאל?

חבר הכנסת אוהד טל פנה אל חברי המליאהבנאומו ואמר: "אחמד, זכור לי היטב כיצד בעבר קבלת על כך שאתה תמיד נשאל בתקשורת רק על הסכסוך הישראלי-פלסטיני ולא על ברצלונה או מסי. אבל בשבוע שעבר, בזמן שאנחנו ליווינו את הנרצחים מהפיגועים בירושלים, לקחת חלק באירוע אנטי ישראלי בואכה אנטישמי שתכליתו וכותרתו 'סיום האפרטהייד'".

"הגיע הזמן לומר בקול ברור" המשיך חבר הכנסת טל, יש קווים אדומים שאי אפשר לחצות. טיבי, אתה משתמש בצורה צינית בפרלמנט הישראלי, בית שכולו דמוקרטיה ואור של זכויות אדם במזרח התיכון". וברוח ימי המונדיאל הוסיף: "יחד עם כל אזרחי ישראל אני מוציא לך כרטיס אדום, תתבייש".