קמפיין אמיתי: אחמד טיבי ואיימן עודה עטופים בדגלי ישראל

בכיכר רבין בתל אביב ובמלון גני ירושלים בכניסה לעיר, נתלו שלטי חוצות עם תמונותיהם של טיבי ועודה | ב"פרויקט הניצחון הישראלי" מסבירים: "פתרון הסכסוך יתאפשר רק כאשר הפלשתינים יבינו שמאבקם נגד ישראל הפסיד ויכירו במדינת ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/22 14:20 כג באלול התשפב

קמפיין אמיתי: אחמד טיבי ואיימן עודה עטופים בדגלי ישראל
טיבי עטוף בדגל ישראל, צילום: אורן בן חקון

הבוקר (ב') נתלו בשני מוקדים מרכזיים במרכז הארץ - כיכר רבין בתל אביב ומלון גני ירושלים בכניסה לעיר, שלטי חוצות תחת תמונותיהם של מנהיגי הציבור הערבי בישראל המזוהים עם הפלשתינים - אחמד טיבי ואיימן עודה. השניים נראים כמי שאוחזים ועטופים בדגלי ישראל תחת הכיתוב - "כך תיראה תמונת ניצחון".

מדובר בקמפיין להגברת תודעת הניצחון בחברה הישראלית, והבנה שפתרון הסכסוך הישראלי-פלשתיני יתאפשר רק כאשר הפלשתינים ותומכיהם יבינו שמאבקם נגד ישראל הפסיד ויכירו במדינת ישראל היהודית והדמוקרטית. 

הקמפיין הנו יוזמה של "פרויקט הניצחון הישראלי" - תנועה חברתית בהובלת פורום המזרח התיכון, ארגון א-פוליטי המאגד בתוכו קצינים בכירים במיל', יועצים בכירים לשעבר, חוקרים, ארגונים חברתיים, משפיענים ואנשי תקשורת. 

"המתדלקים הבולטים ביותר של המאבק הפלשתיני האלים, הם אזרחי ישראל ומנהיגיהם"

בתנועה קוראים למקבלי ההחלטות וקובעי המדיניות, לצה"ל ולכל החברה בישראל – "לעבור למדיניות של פייסנות למדיניות של הכרעה וניצחון, לכפות את התנאים של ישראל על אויביה באמצעים צבאיים, כלכליים ומדיניים, ולעמוד בלחץ הבינלאומי". 

בתנועה אומרים כי "הסכסוך עם הפלשתינים ותומכיהם יסתיים רק לאחר שהם יכירו בתבוסת המאבק האלים. ללא ניצחון של ישראל לא יהיה סוף לסכסוך".

מנכ"ל פורום המזרח התיכון, גרג רומן: "בשנה האחרונה וביתר שאת לאחר פרעות תשפ"א נוכחנו לראות כיצד הקשר בין התודעה הלאומית הפלשתינית נכנסת בין כותלי החברה הערבית בישראל, המשפיעה באופן ישיר על תודעת הניצחון הישראלית וכפועל יוצא מכך - על ביטחונה של מדינת ישראל. לא פעם, המתדלקים הבולטים ביותר של המאבק הפלשתיני האלים, הם אזרחי ישראל ומנהיגיהם".

"הם נותנים רוח גבית לנרטיב הפלשתיני, המסרב פעם אחר פעם לשלום. עלינו להפנים, יהודים וערבים כאחד, כי על מנת שהסכסוך, האלימות ושפיכות הדמים יסתיימו, אך ורק לכשהאויב הפלשתיני והתודעה הפלשתינית הלאומית תכיר בניצחון הישראלי ובמדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית".