תיעוד מעצר הרוצח בחולון: כלבי תקיפה וירי בעת המעצר

אמש נרצח יורי וולקוב על ידי רוכב אופנוע בעת שעבר במעבר חציה. לאחר מידע מודיעיני הגיעו השוטרים לביתו של החשוד. בעת המעצר הותקפו השוטרים על ידי כלב תקיפה | שוטר ועוברת אורח אושפזו

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/11/22 18:48 ל בחשון התשפג

תיעוד מעצר הרוצח בחולון: כלבי תקיפה וירי בעת המעצר
יורי וולקוב ז"ל, צילום: דוברות איכילוב

מעצר הרוצח בחולון: אמש (ד') בקור רוח רצח רוכב אופנוע את יורי וולקוב בעת שחצה עם רעייתו מעבר חציה בחולון. על פי תיעודים שהופצו, נראים בני הזוג פוסעים במעבר החציה ומעירים לנהג האופנוע שחצה לפני כן ברמזור אדום. רוכב האופנוע בתגובה הוציא סכין ודקר את יורי בליבו, שעות מאוחר יותר הוא מת הפצעיו בבית החולים.

צפו ברגעי המעצר:

הסתערו על הבית והותקפו על ידי הכלב

לאורך כל היום חיפשה משטרת ישראל את החשוד ברצח והערב הגיעו אל ביתו של החשוד לאחר מאמץ מודיעיני. השוטרים שהו מחוץ לביתו של החשוד וברגע שראו שני אנשים יוצאים מביתו, עצרו השוטרים את השניים תוך שהם פורצים לביתו של החשוד ועוצרים גם אותו. בעת מעצרו הותקפו השוטרים על ידי כלב תקיפה ששהה בבית החשוד והגיבו בירי ממנו מת הכלב. שוטר אחד ועוד אישה פונו לטיפול רפואי בעקבות תקיפת הכלב והירי.

צפו בדברי אלמנתו של יורי:

"אמרנו לנהג האופנוע שזה לא טוב שהוא נוסע ברמזור באדום"

יורי וולקוב, בן 40, עובד בבית החולים איכילוב. לנה, אלמנתו של יורי וולקוב, שחזרה את האירוע בדמעות: "בן אדם אחד דקר את בעלי, ומאוד קשה לנו, מאוד. אנחנו עברנו בדרך, ואמרנו לנהג האופנוע שזה לא טוב שהוא נוסע ברמזור באדום, כאשר בשבילנו זה היה אור ירוק. הסתכלתי על הנהג וראיתי שמשהו לא בסדר איתו, ואמרתי ליורי בעלי, 'אולי אני אצלם אותו ואשלח תמונה למשטרה, יש לו משהו', וזו הייתה הסיבה בעצם שהוא הרג אותו".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן