במהלך חקירתו: עדי מזרחי בן ה-22 הודה ברצח יורי וולקוב

לאחר שנחקר במהלך סוף השבוע ושמר על שתיקה, עדי מזרחי הודה ברצח שביצע במעבר החציה בחולון. בחקירתו סיפר על האירועים ביום הרצח וביקש למסור את התנצלותו בפני משפחת הנרצח | בתו של יורי: "החור הזה בלב לא יתמלא"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 27/11/22 19:07 ג בכסלו התשפג

במהלך חקירתו: עדי מזרחי בן ה-22 הודה ברצח יורי וולקוב
החשוד בבית המשפט בשובע שעבר, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

היחידה המרכזית של מחוז תל אביב עצרה ביום רביעי האחרון חשוד בן 22 תושב חולון בחשד למעורבות ברצח יורי וולקוב ז"ל במעבר חציה בחולון, ומאז יום חמישי הוא נחקר במשטרה. ביום שישי הותר לפרסם את שמו, עדי מזרחי. בשעות אחר הצהריים (א') נודע כי מזרחי הודה במעשה הנורא. בחקירתו סיפר בן ה-22 על האירועים ביום הרצח ואמר כי הוא מתחרט על שאירע וביקש למסור את התנצלותו בפני המשפחה.

מאות ליוו היום את יורי ז"ל בדרכו האחרונה, בהם משפחה, חברים, ועמיתים לעבודה מבית החולים איכילוב. בתו ספדה לו בדמעות: "החור הזה בלב לא יתמלא. אנחנו לא מצליחים לעכל את העובדה שאתה לא איתנו. אנחנו לא מאמינים. אנחנו יודעים שאתה שומר עלינו מלמעלה. כל המדינה נותנת לנו יד חזקה וממשיכה לתמוך בנו, ואנחנו מודים לכולם".

"הרצח הזה חמור מאוד, לא פחות חמור מכל רצח"

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, השתתף בהלוויה הקשה, ואמר: "יורי היקר. הסכין שפגעה בך, פגעה בלב של כולנו. האלימות, הוונדליזם, הברבריות, שפגעו בך, פוגעים בכולנו". עוד הוא אמר: "הרצח הזה חמור מאוד. לא פחות חמור מכל רצח ואני כאן כדי לומר לכם בשמי ובשם ממשלת ישראל העתידית בעזרת השם, שנעשה הכול כדי למגר את הדבר הזה".

בן גביר הוסיף: "הגעתי לחזק את לנה והילדים המתוקים, לחבק אתכם ולומר לכם, שבעזרת השם כשאכנס לתפקיד, אעשה הכל כדי שהאלימות הזו תיפסק. זה קשור לחינוך כבר מבית ספר, לתרבות הנהיגה בכבישים, לתרבות דיון, וזה קשור גם למשטרה, שצריכה להיות משטרה חזקה מאוד, שפועלת נגד אותם ארורים".