לאחר גיוס הכסף הרצח שזעזע מדינה שלמה: מאות ליוו את יורי וולקוב למנוחות

יורי וולקוב שנרצח בשבוע שעבר על ידי עדי מזרחי הובא למנוחות, כאשר מאות מבני משפחתו וחבריו לעבודה ליוו אותו בדרכו האחרונה. בתו דריה ספדה: "לא מאמינים שלא תשוב לחבק ולנשק אותנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/11/22 14:18 ג בכסלו התשפג

הרצח שזעזע מדינה שלמה: מאות ליוו את יורי וולקוב למנוחות
הלוויתו של יורי וולקוב, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

הרצח המזעזע בחולון: מאות אנשים ליוו את יורי וולקוב לקבורה שנרצח בשבוע שעבר על ידי עדי מזרחי בעת שחצה במעבר חציה בחולון. בין המלווים את וולקוב, משפחתו, חבריו מבית החולים איכילוב, ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, והשר לבטון לאומי המיועד, איתמר בן גביר.

דבריו של איתמר בן גביר בלוויה:

המשפחה נאלצה לגייס כסף לקבורה 

משפחתו של יורי וולקוב ז"ל, נאלצה לגייס סכום של כ-300 אלף שקל כדי שייטמן ליד ביתו, ולא בצפון הארץ ולאחר התגייסות של רבים, השיגה המשפחה את הכסף. בתו, דריה הספידה את אביה בדמעות ואמרה: "היית חלק בלתי נפרד מהמשפחה, אנחנו עדיין לא מאמינים שלא תשוב יותר לביתנו, לחבק ולנשק אותנו, אנחנו עדיין לא מאמינים שאותו אדם שפל עשה לך חור בלב, חור שנוצר בלב של כולנו ולא יתמלא בחיים".

בן גביר בלוויה

בן גביר בלוויה צילום: ללא

בן גביר ליווה את אשתו של יורי במהלך מסע הלוויה ואמר לה: "הסכין שפגעה בך פגעה בלב של כולנו. האלימות שפגעה בך פגעה בכולנו. המשטרה צריכה להיות חזקה מאוד ולפעול נגד אותם ארורים. נעשה הכול בשם ממשלת ישראל העתידית למגר את הדבר הזה".

"געתי לחזק את לנה והילדים"

בן גביר נאם בהספדים ואמר: "הגעתי לחזק את לנה והילדים המתוקים, לחבק אתכם ולומר לכם, שבעזרת השם כשאכנס לתפקיד, אעשה הכל כדי שהאלימות הזו תיפסק. זה קשור לחינוך כבר מבית ספר, לתרבות הנהיגה בכבישים, לתרבות דיון, וזה קשור גם למשטרה, שצריכה להיות משטרה חזקה מאוד, שפועלת נגד אותם ארורים".