"אני אנקב אותך": תושב אור יהודה מואשם שאיים על נהג בסכין

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד תושב אור יהודה, לאחר שנכנס לרכב של אדם, שאינו מכיר, ובניגוד לרצונו כפה עליו להסיעו לאזור לוד, תוך שהוא מצמיד סכין לצווארו

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 23/11/22 23:04 כט בחשון התשפג

"אני אנקב אותך": תושב אור יהודה מואשם שאיים על נהג בסכין
צילום: shutterstock

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד גבר בן 42, תושב אור יהודה, לאחר שנכנס לרכב של אדם, שאינו מכיר, ובניגוד לרצונו כפה עליו להסיעו לאזור לוד, תוך שהוא מצמיד סכין לצווארו.

"תיקח אותי עכשיו או שאני אנקב אותך"

מכתב האישום שהגישה עו"ד פמלה בנימין עולה כי לפני כעשרה ימים בשעות הלילה, שהה הנאשם באחת מהצמתים בעיר אור יהודה וניסה לעצור רכבים שונים במטרה להגיע לעיר לוד. באותה השעה הגיע המתלונן לצומת ועצר ברמזור אדום. אז ניגש הנאשם לרכבו פתח את הדלת והתיישב במושב ליד הנהג תוך שהוא מורה לו לנסוע למושב יגל.

המתלונן סירב לבקשה אז שלף הנאשם סכין מתקפלת הצמידה לצווארו של המתלונן תוך שהוא מאיים עליו "תיקח אותי עכשיו או שאני אנקב אותך" בשל חששו מהנאשם המשיך המתלונן בנסיעה.

הנאשם העיד על עצמו כי הוא עבריין ומשוגע

במהלך הנסיעה, פנה הנאשם  למתלונן במספר הזדמנויות ואיים עליו באומרו כי ידקור אותו ויהרוג אותו וכן הוציא כדורים לבליעה, מכיסו וניסה להכניסם לפיו של המתלונן, בתגובה הדף המתלונן את ידו. כמו כן, העיד על עצמו הנאשם כי הוא "עבריין" ו-"משוגע", תוך שמרים את חולצתו ומציג למתלונן חפץ הנחזה לאקדח. בשלב מסוים במהלך הנסיעה, חשד הנאשם כי נעלם לו סכום כסף והאשים את המתלונן כי נטל את כספו, אז איים עליו באומרו כי יקנוס אותו ויהרוג אותו.

בתגובה, המתלונן כי יעצרו בצד הדרך לחפש את הכסף. הנאשם הכווין את המתלונן לחניון כורכר סמוך לכביש, תוך שהבהיר לו כי לא יצליח לברוח ממנו. בהגיעם לחניון דחף המתלונן את הנאשם מן הרכב ונמלט במהירות עם רכבו מן המקום. לנאשם מיוחסות עבירות של חטיפה, איומים והחזקת סכין.