הותר לפרסום שמו של החשוד ברצח יורי וולקוב ז"ל

עדי מזרחי, בן 22 מחולון, הוא החשוד ברצח יורי וולקוב ז"ל. בית המשפט האריך את מעצרו בשישה ימים | לאחר הביקורת הרבה, משטרת ישראל שינתה את העבירה המיוחסת למזרחי מהמתה בקלות דעת לרצח

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/11/22 12:42 א בכסלו התשפג

הותר לפרסום שמו של החשוד ברצח יורי וולקוב ז"ל
החשוד ברצח, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

היחידה המרכזית של מחוז תל אביב עצרה אתמול חשוד בן 22 תושב חולון בחשד למעורבות ברצח יורי וולקוב ז"ל ביום רביעי בערב. היום (ו') שמו הותר לפרסום: עדי מזרחי. בבית המשפט פורטו הסעיפים נגדו, ואחד מהם היה "המתה בקלות דעת" בלבד. לאחר ובדיקה מול גורמי החקירה והפרקליטות ולאחר ביקורת רבה בתקשורת ומצד המשפחה, משטרת ישראל שינתה את העבירה ומזרחי מואשם ברצח.

בנוסף, המשטרה מייחסת לחשוד קשירת קשר לביצוע פשע, שיבוש הליכי משפט וסיוע לאחר מעשה. כמו כן, המשטרה ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו ב-15 ימים.

יורי וולקוב

יורי וולקוב ז"ל | צילום: דוברות איכילוב

הסתערו על הבית והותקפו על ידי הכלב

לאורך כל יום האתמול חיפשה משטרת ישראל את החשוד ברצח ואתמול, כאמור, הגיעו אל ביתו. השוטרים שהו מחוץ לביתו של החשוד וברגע שראו שני אנשים יוצאים מפתח הבית, עצרו השוטרים את השניים תוך שהם פורצים לביתו של החשוד ועוצרים גם אותו. בעת מעצרו הותקפו השוטרים על ידי כלב תקיפה ששהה בבית החשוד והגיבו בירי ממנו מת הכלב. שוטר אחד ועוד אישה פונו לטיפול רפואי בעקבות תקיפת הכלב והירי.

"אמרנו לנהג האופנוע שזה לא טוב שהוא נוסע ברמזור באדום"

יורי וולקוב ז"ל, בן ה-40, עבד בבית החולים איכילוב. לנה, אלמנתו של יורי וולקוב, שחזרה את האירוע בדמעות: "בן אדם אחד דקר את בעלי, ומאוד קשה לנו, מאוד. אנחנו עברנו בדרך, ואמרנו לנהג האופנוע שזה לא טוב שהוא נוסע ברמזור באדום, כאשר בשבילנו זה היה אור ירוק. הסתכלתי על הנהג וראיתי שמשהו לא בסדר איתו, ואמרתי ליורי בעלי, 'אולי אני אצלם אותו ואשלח תמונה למשטרה, יש לו משהו', וזו הייתה הסיבה בעצם שהוא הרג אותו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן