"עין תחת עין": פלשתינים נחטפו והותקפו בכפר ירכא

שלושה תושבי חברון הותקפו בכפר ירכא על ידי מספר גברים אשר ביצעו ירי באוויר והכניסו אותם בכוח לתוך רכב | השלושה אותרו על ידי המשטרה כשהם כפותים וחבולים ופונו לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי לגליל בנהריה

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/11/22 10:10 ל בחשון התשפג

"עין תחת עין": פלשתינים נחטפו והותקפו בכפר ירכא
משטרת ישראל, צילום: דוברות המשטרה

חטיפת גופת הישראלי: גופתו של טירן פרו, הצעיר הישראלי שנהרג בג'נין ונחטפה בידי חמושים פלשתינים, הוחזרה הבוקר (ה') לישראל, זאת לאחר איומים של צעירי העדה הדרוזית, כי אם הגופה לא תוחזר, הם ייכנסו לג'נין כדי להחזירה. 

הלילה (בין רביעי לחמישי), התקבל דיווח במשטרה כי שלושה תושבי חברון הותקפו בעת ששהו במתחם בכפר ירכא, על ידי מספר גברים אשר ביצעו ירי באוויר והכניסו אותם בכוח לתוך רכב. 

שוטרי תחנת גליל מערבי איתרו את שלושת תושבי חברון סמוך למקום בו הם נחטפו כפותים וחבולים. שלושתם פונו לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי לגליל בנהריה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

עצרנו בוגד מאצלכם - ואם לא תחזירו את הגופה נירה בו

בנוסף, ברשתות החברתיות הופצו תיעודים של שניים מהפלשתינים כשהם כפותים, ובאחד מהסרטונים נראה פלשתיני מוקף בכמה גברים ומבקש מחוטפי הגופה לשחררה תחת הכיתוב: "עין תחת עין ושן תחת שן, עצרנו בוגד מאצלכם - ואם לא תחזירו את הגופה נירה בו", כך על פי פרסום של הכתב הביטחוני של כאן חדשות, רועי שרון.

כאמור, כביש 6 נחסם אתמול לתנועה באזור מחלף אליקים לדרום בעקבות מחאה של בני העדה הדרוזית על הכביש הדורשים מהרשות הפלשתינית ומגורמי הביטחון להחזיר במיידית את גופתו של טירן פרו, ואף איימו שבמידה והיא לא תוחזר, הם ייכנסו לג'נין בכוחות עצמם. בדאלית אל כרמל, העיר בו התגורר טירן פרו, מחו תושבי המקום תוך כדי שהם מצהירים: "נמות ולא ניכנע".