כתב אישום נגד הגבר שחטף אישה כדי לאנוס אותה ביום הבחירות

כתב האישום הוגש על ידי פרקליטות מחוז צפון נגד ענאן סאלח. בכתב האישום נכתב כי הנאשם הגיע עם רכב של מעסיקו, ראה את המתלוננת והחליט לחטוף אותה בכוח אל רכבו כדי לאנוס אותה

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 20/11/22 16:12 כו בחשון התשפג

כתב אישום נגד הגבר שחטף אישה כדי לאנוס אותה ביום הבחירות
אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה

בשעות הצהריים של יום הבחירות בתחילת החודש התקבלה במוקד משטרת ישראל שיחה בה דיווחה צעירה בשנות ה-20 לחייה כי גבר לא מוכר ניסה להכניס אותה בכוח לרכבו ברחוב דוד רמז בטבריה. שוטרים פתחו בסריקות ברחובות הסמוכים וכעבור זמן קצר הצליחו לעצור את החשוד, גבר בן 51, תושב יפיע. היום (א') הוגש כתב אישום בגין ניסיון לחטיפה לשם ביצוע עבירת מין באירוע נגד הגבר, ענאן סאלח.

המתלוננת נאבקה בנאשם, צעקה, ובנחישותה הצליחה להשתחרר מאחיזתו

כתב האישום הוגש על ידי פרקליטות מחוז צפון (פלילי) לבית המשפט המחוזי בנצרת. לפי כתב האישום שהגיש עו״ד אבל פסטרנק, הנאשם שעובד מזה 17 שנים במוסך בטבריה, החליט לבצע עבירת מין בקורבן מזדמן. הנאשם הגיע ביום הבחירות 01.11.22 עם רכב שקיבל ממעסיקו לתחנה המרכזית בטבריה לאחר שהוריד את  לוחיות הרישוי והתקין שתי לוחיות רכב שונים.

הנאשם ראה את המתלוננת והחליט לחטוף אותה בכוח אל רכבו כדי לאנוס אותה. כאשר חלפה המתלוננת לידו, התנפל עליה הנאשם וניסה לדחוף אותה לכיוון הרכב. המתלוננת נאבקה בנאשם, צעקה, ובנחישותה הצליחה להשתחרר מאחיזתו. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטים נגדו.

מהמשטרה נמסר ביום האירוע: "כרגע החשד הראשוני שמדובר בחטיפה על רקע לאומני. חקירת האירוע הועברה לידי שירות הביטחון הכללי". מכתב האישום עולה כי אין חשד לאירוע לאומני.