צפו כתבת ערבייה לחבורת צעירים שהפריעו לה: "ניפגש בפיגוע הבא"

חבורת צעירים הפריעה לעיתונאית france 24, לילה עאודה, במהלך סיקור הפיגוע ובתגובה היא אמרה: ניפגש בפיגוע הבא' | בהמשך התפתח עימות פיזי בין הצלם לבין חלק מהצעירים

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 23/11/22 16:15 כט בחשון התשפג

כתבת ערבייה לחבורת צעירים שהפריעו לה: "ניפגש בפיגוע הבא"
צילום: צילום מסך

בפיגוע הראשון שאירע הבוקר (ד') בכניסה לירושלים נרצח נער אחד, אריה שצ'ופק בן ה-15. חברו של אריה נפצע באופן קשה מאוד והרופאים נאבקים על חייו. אריה למד בישיבה קטנה, ישיבת "הרי יהודה" שבמושב בית מאיר והיה תלמיד שיעור ב'. כתבים רבים הגיעו לזירת הפיגוע ובין היתר גם ערוצי הטלוויזיה הבן לאומיים.

במהלך סיקורה של עיתונאית france 24, לילה עאודה, חבורת צעירים הפריעה וצעקו 'מוות לערבים'. בתגובה להפרעות, העיתונאית אמרה להם: 'ניפגש בפיגוע הבא'. בהמשך התפתח עימות פיזי בין הצלם לבין חלק מהצעירים, כך על פי דיווח של כתב המשפט והתפוצות של גלי צה"ל, אביתר בר און.

צילום: Jamal Awad/Flash90

מזעזע: עופר כסיף משווה בין הצעיר שנרצח בפיגוע למחבל

חבר הכנסת עופר כסיף ממפלגת חד"ש תע"ל נאם במליאת כנסת והתייחס לפיגוע הקשה בירושלים, אבל במקום לנחם את המשפחה, השווה כסיף את הנער אריה שצ׳ופק הי״ד למחבל משכם. 

חבר הכנסת עופר כסיף

חבר הכנסת עופר כסיף צילום: Yonatan Sindel/Flash90

כסיף אמר בפתח דבריו: "אני רוצה להביא תנחומים לכל קורבנות הכיבוש" והוסיף כי גם הנער שנרצח הבוקר בירושלים וגם המחבל שחוסל אמש בעיר שכם במהלך היתקלות עם כוח צה"ל היו צעירים במותם. חברי הכנסת של הליכוד נטשו בזעם את המליאה לאור ההשוואה הקשה. 

חבר הכנסת שמחה רוטמן מסר: "עופר כסיף משווה כרגע בין נרצח הפיגוע מהיום, שהיה בדרך לישיבה, לבין פלסטיני שנכח בהתפרעויות ליד שכם ונהרג מאש חיילי צה"ל.  מי שמשווה את חיילינו למחבלים השפלים, ואת הקדושים הנרצחים לאוייבינו ולמבקשי רעתנו, נמצא בכנסת בגלל רמיסת חוק יסוד: הכנסת על ידי שופטי בית המשפט העליון".