פיגוע בירושלים הרב שמואל אליהו תוקף בחריפות: "השופטים לא יכולים לומר ידינו לא שפכו את הדם הזה"

ברקע הפיגוע בירושלים הרב שמואל אליהו במתקפה חריפה נגד השופטים שמקלים בעונשים של מחבלים, לברי הרב אליהו, אותם שופטים לא יוכלו לטעון בנקיון כפיהם "כל המרחם על אכזרים סופו מתאכזר על רחמנים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/11/22 09:10 כט בחשון התשפג

הרב שמואל אליהו תוקף בחריפות: "השופטים לא יכולים לומר ידינו לא שפכו את הדם הזה"
הרב אליהו., צילום: אלישמע סנדמן

ברקע הפיגוע המשולב בירושלים: בו נרצח אדם ו-13 פצועים מתוכם 3 קשה, הרב שמואל אליהו במתקפה חריפה על שופטי בית המשפט שלטענתו מרחמים על מחבלים, הרב אליהו אומר  כי השופטים הללו, שריחמו על המחבלים  - אכזרים בעצמם.

בדברים שנשא אחרי הפיגוע אמר הרב אליהו "בהקשר לשני הפיגועים שהיו היום בירושלים, אני רוצה לומר דבר חשוב חכמים אמרו "כל המרחם על אכזרים סופו מתאכזר על רחמנים" הדברים האלה אמורים כלפי כמה וכמה שופטים במערכת המשפט - לא כולם 

השופטים האלה הם אכזרים, הם אלה שלא יכולים לומר ידינו לא שפכו את הדם הזה.

"כמה שופטים שפשוט יש להם רחמים עזים על פורעים ערבים. זה שאנס ילדה בת 5 יצא בזול, הפורעים שהתפרעו בשומר החומות כולם יצאו בזיל הזול.  ככה אתה שומע כל פעם אתה שומע על פורעים ערבים שהשופטים הרחמנים מרחמים עליהם , השופטים האלה הם אכזרים הפרקליטים שמרחמים על אכזרים הם האכזרים!. הם אלה שלא יכולים לומר ידינו לא שפכו את הדם הזה.

"כל שופט, כל פרקליט, כל שוטר, כל מי שמרחם על אכזרים חכמינו אמרו הוא האכזר"

"כשאתה מרחם עליהם, מרחם על זורקי אבנים, מרחם על זורקי בקבוקי תבערה, מרחם על אנשים שדוקרים בסכינים, אתה אומר "אההה אני מבין אותם", מרחם עליהם אתה גורם את הפיגוע הבא, ידע כל שופט, כל פרקליט, כל שוטר, כל מי שמרחם על אכזרים חכמינו אמרו הוא האכזר, הרחמים האלה הם 'רחמי רשעים אכזרי' ". 

"כשאתה שובר את זרוע הרשעים אתה מונע פיגועים, אל תגידו אין דרך לפתור את הפיגועים יש דרך זה תלוי בכם. זאת אחריות שלכם. שלא תשנו טוב בלילה. כשתרגישו את האחריות על הכתפיים שלכם אולי תשפרו את מעשיכם"