חטיפת הגופה בג'נין לנגד עינו של אביו החטוף: "ניתקו אותו מהמכשירים והרגו אותו"

לאחר שהלילה שני ישראלים נפגעו בתאונה בג'נין וגפת אחד מהם, טירן פרו נחטפה. אביו של פרו ששהה לצד בנו בבית החולים מתאר את הרגעים הקשים ואת חטיפת בנו

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/11/22 08:26 כט בחשון התשפג

לנגד עינו של אביו החטוף: "ניתקו אותו מהמכשירים והרגו אותו"
טירן פרו, צילום: סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

שני אזרחים ישראלים שנכנסו אתמול (ג') לג'נין והיו מעורבים בתאונת דרכים פונו לבית חולים מקומי במקום, שם נקבע מותו של אחד הפצועים. גופתו של ההרוג נחטפה מבית החולים על ידי חמושים פלשתינים, הפצוע הועבר לישראל. אביו של הצעיר החטוף, מספר כי נכח בבית החולים ובעת שהותם ביחד נכנסו חמושים של הג'יהאד האסלאמי, ניתקו את הצעיר מהמכשירים וחטפו אותו.  

"נכנסו פתאום 20 חמושים מג'יהאד אסלאמי, רעולי פנים"

חוסם פרו, אביו של החטוף שיתף במשדר לווינט על רגעי החטיפה: "אני והבן שלי היינו מול החדר ונכנסו פתאום 20 חמושים מג'יהאד אסלאמי, רעולי פנים, זוועה ופחד אימים. הצלחנו לברוח לאיזה מקום ופשוט חטפו אותו חי מול העיניים שלי. ניתקו אותו מהמכשירים והרגו אותו. אח"כ הם התחילו לירות באוויר כאילו איזה הישג".

דודו של החטוף, אדי פרו הוסיף ואמר: "הייתה תאונה, הגענו אליו לבית החולים בג׳נין, הוא נשם, מצבו היה קשה אבל יציב, פתאום נכנסו חמושים, ניתקו אותו מהמכשירים וחטפו אותו. לא יכולנו לעשות כלום, הם נכנסו בסערה לבית החולים. זה טראומה".

צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

הארגון שלקח אחריות לחטיפה

גדודי חללי אל אקצא לקחו אחראיות על החטיפה, ופרסמו הודעה: "חטיבת ג'נין היא זו שחטפה את גופת הצעיר, שנמצאת אצלנו במחנה הפליטים בג'נין", בארגון דרשו לשחרר את כל גופות השהידים מג'נין בתמורה להחזרת הגופה.