הרב בעדני נלחם על חייו: "נקרע שערי שמים בתפילה"

הרב שמעון בעדני בן ה-94, חבר מועצת חכמי התורה אושפז היום בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק. לאחר שמצבו החמיר רבים מתפללים לשלומו

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/22 22:23 כז בחשון התשפג

הרב בעדני נלחם על חייו: "נקרע שערי שמים בתפילה"
הרב שמעון בעדני, צילום: Aharon Krohn/Flash90

החמרה במצבו של הרב בעדני: חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס,הרב שמעון בעדני בן ה-94 אושפז היום (ב') בבית החולים מעייני הישועה והוא נלחם על חייו. מאז מותו של חכם שלום כהן שכיהן שראש מועצת חכמי התורה של ש"ס תפס הרב בעדני את מקומו והיה מעורב במהלכים הפוליטיים האחרונים של אריה דרעי. מבית החולים מעדכנים: הרב עבר החייאה מוצלחת, אבל עדיין המצב קריטי והוא מורדם ומונשם. שמו לתפילה: הרב שמעון בן חביבה שליט"א.

היה בסוד המשא ומתן הקואליציוני 

הרב שאושפז לפני כחודש וחצי ושב לביתו, אושפז היום שוב במצב קשה ונזקק להרדמה והנשמה כשהרופאים נלחמים על חייו. אריה דרעי שהיה בקשר עם הרב כל תקופת המשא ומתן הקואליציוני, עזב היום את פגישות המשא ומתן ונסע לבקר את הרב בבית החולים.

במערכת הפוליטית מתפללים לשלום הרב

במערכת הפוליטית מתייחסים למצבו של הרב ומתפללים לשלומו. "לאור החמרה במצבו הרפואי של הרב, יחד כל בית ישראל נקרע שערי שמים בתפילה וזעקה לרפואתו של מורנו ורבינו זקן מועצת חכמי התורה הרב שמעון בן חביבה בתוך שאר חולי עמו ישראל" אמר חבר הכנסת יואב בן צור. גם חברת הכנסת מאי גולן מהליכוד כתבה: "מתפללת יחד עם כל עם ישראל לרפואת ראש מועצת חכמי התורה, הגר״ש בעדני שליט״א".