בכרזות ממסוקים: האיום של צה"ל לתושבי חברון

לאחר הירי הטועה שפצע נערה באופן אנוש בקרית ארבע, בצה"ל מנסים להתגבר על תופעת הירי מחברון. בכרוזים שפוזרו בעיר הזהירו בצה"ל את האוכלוסיה המקומית מהמשך הירי

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/11/22 18:03 כג בחשון התשפג

בכרזות ממסוקים: האיום של צה"ל לתושבי חברון
מסוק צה"ל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

צה"ל במסר לאוכלוסיה בחברון: לפני שבועיים נפגעה הנערה תמר אהרון בקריית ארבע מירי שהגיע מחברון, על פי הערכות צה"ל הירי לא היה מכוון. מאז מצבה של הנערה, שפונתה במצב אנוש לבית חולים השתפר ולפני יומיים היא שוחררה לביתה. היום (ה') העביר צה"ל מסר לאוכלוסיה בחברון.

צה"ל הטיל כרוזי אזהרה בחברון

אחד הניסיונות של הצבא הוא להביא למודעות בקרב האוכלוסיה האזרחית בכל הנוגע לירי המתבצע באופן יום יומי בקרב האוכלוסיה. היום, כך פורסם בגל"צ, צה"ל הטיל כרוזי אזהרה מעל חברון: "הירי מסכן את חייכם והוא פעולה בלתי חוקית. צה"ל לא יאפשר להשתמש בנשק ויבצע פעולות נרחבות לאכיפת החוק בסוגיה זו. מי שמשתמש בנשק ללא אישור, מסכן את חייו ואת סביבתו" כתבו.

הרופא המקומי גילה את חומרת הפציעה

כזכור, לפני כשבועיים הלכה הנערה עם חברותיה ברחוב כשהקליע פגע בה, היא פינתה עצמה למרפאה מקומית שם אבחנו את הפגיעה הקשה, לאחריה אושפזה במצב אנוש בבית החולים. הרופא שטיפל בה אז אמר: "הילדה הובאה על ידי אחותה עד לכניסה של מרפאת מאוחדת, שם סיפרה האחות שהילדה קיבלה מכה חזקה בראשה מגורם שאינו ידוע. עובד ניקיון שפגש אותה בכניסה, הכניס אותה באופן מיידי וכשהיא עדיין בהכרה לחדר טיפולים, שם הענקתי לה טיפול ראשוני וניסיתי לאתר את מקור הדימום שהיה כבד מאוד. במקביל, הוזמן אמבולנס שהגיע תוך דקות ספורות, ועם הגעתו הילדה איבדה הכרה, החלה לפרכס, טופלה באופן מיידי ופונתה על ידי צוות נט"ן".