מצמרר: תוך כדי טיפול מתנדב זק"א גילה שהוא מכיר את הקורבן

בתאונת דרכים קטלנית בנתיבות, נהרג רוכב אופנוע. מתנדב זק"א שהגיע לזירה גילה כי קורבן התאונה זה אדם איתו נפגש כשעה לפני האירוע: "נפגשנו שעה קודם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/11/22 18:23 כג בחשון התשפג

מצמרר: תוך כדי טיפול מתנדב זק"א גילה שהוא מכיר את הקורבן
אילוסטרציה, צילום: פלאש 90

המקרה המצמרר של מתנדב זק"א: מתנדבי זק"א פוגשים לא מעט זירות ונתקלים במחזות קשים אך למחזה כזה לא ציפה המתנדב מתחנת נתיבות. הבוקר (ה') צוות זק"א בנתיבות קיבל דיווח על תאונת דרכים קטלנית שהתרחשה בעיר. אוטובוס עירוני שהתנגש חזיתית באופנוע, הוביל למותו של רוכב האופנוע במקום. מפקד זק"א נתיבות הוזעק למקום התאונה, כמו בכל מקרה אחר, אבל הזדעזע לראות כי הוא מכיר את רוכב האופנוע.

רוכב האופנוע הוא האברך כולל עמו נפגש שעה קודם לכן

כשכוח זק"א הגיע לאירוע, רוכב האופנוע נמצא לכוד מתחת לאוטובוס העירוני, ושהוא מחוסר הכרה. צוותי החילוץ חילצו אותו, מיד לאחר מכן פראמדיק מד"א קבע את מותו במקום. מפקד כוח זק"א שהגיע למקום גילה כי הקורבן הוא אדם אשר נפגש עימו כשעה קודם לכן.

צילום: דוברות זק"א

"כשהגעתי למקום יחד עם צוות זק"א, הזדעזעתי כשזיהיתי לחרדתי שרוכב האופנוע הוא האברך כולל עמו נפגשתי שעה קלה קודם לכן בראיון קבלה לכולל בו אני עובד" אמר המתנדב והוסיף: "בצער ובכאב גדול טיפלנו בכבוד המת בזירה הקשה". המתנדב סיים ואמר: "בשעה זו אנו מלווים את המשפחה ומסייעים בתהליך הבאתו לקבורה בבית העלמין בנתיבות".