"חבורת הבובו": ההתגרות החדשה של יורם לס

סערת התמונה של נשות ראשי הקואליציה ממשיכה, יורם לס צוחק על כיסויי הראש הנראים בתמונה. "מקימות את הרפובליקה היהודית החדשה, בה כל אישה תדע את מקומה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/11/22 16:07 כג בחשון התשפג

"חבורת הבובו": ההתגרות החדשה של יורם לס
אילה בן גביר והאקדח, צילום: ללא

הרשת סערה בתחילת השבוע, כאשר רעיית ראש הממשלה המיועד, שרה נתניהו, אירחה את נשות ראשי הקואליציה העתידית לפגישת גיבוש ראשונה, ואילה בן גביר הגיעה עם אקדח. בפגישה השתתפו גם יפה דרעי, רבקה גולדקנופף וגלית מעוז. 

הציוץ מעורר המחלוקת:

אנו חבורת הבובו, מקימות את הרפובליקה היהודית החדשה

פרופסור יורם לס, הזכור מהפרובוקציות שעורר בתקופת הקורונה התייחס לתמונה והעלה ציוץ לטוויטר בו הוא מכנה את נשות ראשי הקואליציה "חבורת הבובו". לס צירף לציוץ את התמונה שצולמה בפגישת הגיבוש וכתב: "עם בעל בממשלה, בובו על הראש, אקדח בחצאית, עשרה ילדים ומאה נכדים" עוד הוסיף וכתב: "בסיעתא דשמיא שרה אימנו ובן פורת יאיר, אנו חבורת הבובו, מקימות את הרפובליקה היהודית החדשה, בה כל אישה תדע את מקומה".

התגובות לפוסט

הציוץ גרר אחריו תגובות רבות ברשת, העיתונאי ינון מגל הגיב ושאל את פרופסור לס אם הוא מתכוון לרדת בקרוב מהארץ יחד עם פרופסור חצרוני. בנוסף לכך גולש אחר רשם: "יש לך בעיה עם נשים? ועם נשים דתיות בפרט? איפה הציוצים שלך על כמות הילדים שמביאה אישה ערביה?" וגולש אחר כתב: " איזה טיעונים אנטישמים. האם אי פעם צייצת על ערבי עם נשק לא חוקי בחגורה? או על ערבייה עם בורקה?".