ינון מגל קורא למנסור עבאס: "תגיד מתי נוח לך ונלך לפוליגרף"

בין הליכוד ובין רע"מ מתנהל כבר חודשים רבים קרב גרסאות בשאלה האם התקיים משא ומתן בין המפלגות לקראת סבב הבחירות הקודם. הבוקר פנה העיתונאי המקורב לנתניהו לעבאס: "פרסם ההקלטות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/06/22 13:14 ל בסיון התשפב

ינון מגל קורא למנסור עבאס: "תגיד מתי נוח לך ונלך לפוליגרף"
מנסור עבאס, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר רע"מ מנסור עבאס ממשיך להיות הדמות המרכזית במערכת הבחירות שיוצאת לדרך בימים אלה. בשבוע שעבר טען חבר הכנסת דודי אמסלם מהליכוד כי "אם מנסור עבאס רוצה להצטרף לאחר שיש לנו 61, אהלן וסהלן", וזכה בתגובה למקלחת קרה מצדו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו. מנגד, ברע"מ טוענים כבר מספר חודשים כי הליכוד יזם וניהל עמם מגעים להקמת קואליציה משותפת, ומאיימים בפרסום הקלטות שיביכו את הליכוד.

בתגובה לטענות אמר הבוקר (ד') ינון מגל, בתוכנית הבוקר שלו עם בן כספית כי "אני מבקש ממנסור עבאס - תוציא את ההקלטות, תוציא את הוואטסאפים, תלך לפוליגרף. הוא (עבאס) התחייב פה בשידור שילך לפוליגרף. שלחתי לו הודעה אחרי השידור 'תגיד מתי נוח לך ונלך לפוליגרף'. הוא לא חזר אליי, אני עדיין ממתין".

"גנץ חסר אחריות"

בהמשך דבריו, תקף מגל גם את שר הביטחון בני גנץ. "הוא לא ראוי להיות ראש ממשלה אם הוא לא עושה כל דבר כדי למנוע בחירות. למרות שהוא יודע מה ההשלכות של המצב הזה, מה ההשלכות של ראש ממשלה כמו לפיד שנכנס לתפקיד הזה, הוא לא ראוי להיות ראש ממשלה. הוא פשוט בן אדם לא רציני".

מגל התייחס גם לניסיונות לחיבורים אפשריים בגוש המרכז-שמאל וטען שלפיד הציע לאיזנקוט שישה מקומות מהעשרים הראשונים ברשימת יש עתיד, ביניהם אלוף פיקוד דרום (במיל') טל רוסו. בנוסף לכך טען מגל כי לפיד מנסה לשכנע את מירב מיכאלי לחבור למרצ על מנת למנוע בזבוז אפשרי של קולות בגוש.