הפיגוע הקשה באריאל - סדר האירועים

פיגוע בשלוש זירות: שלושה אזרחים נרצחו בפיגוע, אחד באיזור התעשיה באריאל ואחד בכביש 5 לכיוון פדואל. ארבעה פצועים פונו לבתי החולים, שם נקבע מותו של אחד מהם. המחבל נמלט עם רכב גנוב לכביש חמש שם ביצע פיגוע דריסה וחוסל

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 15/11/22 11:16 כא בחשון התשפג

הפיגוע הקשה באריאל - סדר האירועים
זירת הפיגוע, צילום: איחוד הצלה אריאל

פיגוע בשלוש זירות באיזור אריאל: שני אזרחים נרצחו בפיגוע משולב באיזור אריאל וכביש 5. הרוג אחד באיזור התעשיה באריאל והרוג אחד בכביש 5 לכיוון פדואל. ארבעה פצועים פונו לבתי החולים, אחד מהם במצב אנוש ונשקפת סכנה לחייו. המחבל נמלט עם רכב גנוב לכביש חמש שם הוא מבצע פיגוע דריסה ומחוסל. סדר האירועים:

תיעוד ראשוני מהזירה, המחבל מנוטרל:

https://twitter.com/KhwltNasr/status/1592427079622361089

זירה ראשונה

  • מחבל פלשתיני שככל הנראה מכיר את איזור התעשיה אריאל, מגיע לעמדת הש"ג שם הוא דוקר את המאבטח ורץ לתוך המתחם. המאבטח יורה באוויר מחשש לפגיעה במקום ההומה אנשים.

זירה שניה

  • המחבל דוקר אדם על כביש הגישה לתחנת הדלק, מותו נקבע במקום. המחבל ממשיך לעבר תחנת הדקל

זירה שלישית

  • המחבל רץ לעבר תחנת הדלק 'טן' באיזור התעשיה ודוקר שלושה אזרחים בלג הגוף העליון, כתוצאה מהדקירה אזרח אחד כבן 35 נמרצח ועוד שניים נפצעים במצב קשה. צוות מד"א מפנים לבי"ח בלינסון בסיוע כוח רפואה של צה"ל 3 פצועים, בהם 1 אנוש תוך כי פעולות החייאה ו-2 קשה בהכרה כבני 40 עם פצעי דקירה.

זירה רביעית

  • המחבל גונב רכב BMW ונמלט מהזירה לכביש 5 לכיוון פדואל,  פוגע ברכב וכתוצאה מכך נפגע אזרח נוסף כבן 50 פגיעות רב מערכתיות, פראמדיקים של מד"א נאלצים לקבוע את מותו.

  • המחבל עוזב את הרכב ומשתלט על רכב אחר תוך שהוא דוקר את הנהג, גבר כבן 35 שפונה במצב קשה לבית החולים עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון.

  • המחבל נמלט עם הרכב השני ונוסע כנגד כיוון התנועה, פוגע בעוד מספר רכבים ונעצר. המחבל פותח במנוסה ואז מנוטרל על ידי כוחות ביטחון ואזרחים במקום.

תוצאות הפיגוע הקשה היום בשומרון: שני אזרחים הרוגים וארבעה פצועים במצב קשה כשלאחד מהם נשקפת סכנה ממשית לחייו.