שרה נתניהו ואילה בן גביר: נשות הפוליטיקאים הבכירים בגיבוש מיוחד

רעיית ראש הממשלה המיועד אירחה את נשות ראשי הקואליציה לפגישת גיבוש ראשונה אחרי ניצחון הימין בבחירות | מי שנעדרו מהמפגש: רויטל סמוטריץ' וחנה גפני

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 14/11/22 14:58 כ בחשון התשפג

שרה נתניהו ואילה בן גביר: נשות הפוליטיקאים הבכירים בגיבוש מיוחד
צילום: ללא

גיבושון נשי: בעוד ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, עסוק בימים אלה בהרכבת הממשלה הבאה, רעייתו, שרה נתניהו התפנתה היום (ב') כדי לחגוג את ניצחון הימין עם נשות ראשי הקואליציה. בפגישה השתתפו, יפה דרעי, רבקה גולדקנופף, אילה בן גביר וגלית מעוז.

צילום: ללא

מי שנעדרו מהמפגש היא אשתו של יו"ר הציונות הדתית, רויטל סמוטריץ' ואשתו של יו"ר דגל התורה, חנה גפני. אשתו של יו"ר הציונות הדתית הבהירה כי הסיבות להיעדרותה הינן אישיות ולא פוליטיות, בעקבות המשא ומתן המתוח בין בעלה לבנימין נתניהו בעקבות דרישתו לקבל את תיק הביטחון.

השבוע המשמח של שרה נתניהו נמשך עם מסר מבן גביר

האישה שנמצאת לידו של בנימין נתניהו תמיד, קיבלה מתנת יום הולדת מושלמת עם פרסום תוצאות הבחירות: בעלה חוזר לתפקיד ראש הממשלה. רבים ברשת וגם מאנשי הליכוד בירכו את רעיית ראש הממשלה הנבחר לרגל יום הולדתה וכמובן שגם נתניהו עצמו בירך: "מזל טוב ליום הולדתך, רעייתי האהובה שרה, משענת חיי ואם בני, שותפתי הנאמנה במסע חיי למען מדינתנו. אהבתך, תבונתך וגבורת רוחך הן סגולות נדירות שרבים בעם למדו להכיר במרוצת השנים. עד 120, שרל'ה שלי" כתב נתניהו. 

 גם רעייתו של איתמר בן גביר, יושב ראש עוצמה יהודית בירכה את שרה לרגל יום הולדתה: "מזל טוב שרה ליום הולדתך".בהמשך מונה בן גביר כמה מהמעלות של שרה על פי היכרותה עם אשת ראש הממשלה: "בניגוד לתדמית המשמיצה שהתקשורת הדביקה לך, הכרתי אישה נפלאה וחכמה עם דאגה עמוקה לעם ישראל".