משה גפני מבהיר: "בלי פסקת ההתגברות לא תקום ממשלה, לא מעניין מה יכתבו"

חבר הכנסת מי'הדות התורה' נשא דברים בכנס של 'דגל התורה' ותקף את הצמד בנט וליברמן: "אותו רשע מרושע ליברמן בגיבוי בנט הגנב שנמצא במערה שלו ברעננה, כל פעם שיש משהו עם הציבור החרדי הוא מוציא את האף שלו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/11/22 07:20 יט בחשון התשפג

משה גפני מבהיר: "בלי פסקת ההתגברות לא תקום ממשלה, לא מעניין מה יכתבו"
משה גפני, צילום: ללא

אחרי שהראשון לציון הביע את דעתו הנחרצת בעד פסקת ההתגברות, עוד לחץ חרדי על נתניהו. חבר הכנסת משה גפני מיהדות התורה, שידוע בסגנונו הישיר, דיבר אמש (שבת) באירוע ההודיה לסיכום מערכת הבחירות של דגל התורה בתקיפות כלפי נתניהו, ועוד כמה גורמים במערכת הפוליטית.

"אנחנו צריכים את בית המשפט העליון, אבל שיהיה חלש"

"הבטחנו במערכת הבחירות ואנחנו עומדים על זה גם כעת בשיחות המו"מ עם הליכוד", אמר גפני, "כל הגזירות של הצמד ליברמן ובנט יבוטלו לאלתר. שכר המורים/המורות והגננות יושוו לזה של החינוך הממלכתי ובלי פסקת ההתגברות לא תקום ממשלה. לא מעניין אותי יותר מה יכתבו עלינו בתקשורת".

צפו בדברי גפני:

הוא תקף את בנט, וזרק עקיצה גם לבית המשפט: "אותו רשע מרושע ליברמן בגיבוי בנט הגנב שנמצא במערה שלו ברעננה שעלתה לכולנו 50 מיליון שקלים. כל פעם שיש משהו עם הציבור החרדי הוא מוציא את האף שלו, מי שואל אותך בכלל? חזור למערה שלך! בלי פסקת ההתגברות לא תהיה קואליציה, אנחנו צריכים את בית המשפט העליון, אבל שיהיה חלש".

בנט: העלאת תקציב הישיבות הוא שגיאה קשה

יושב ראש ועדת הכספים המיתולוגי והמיועד תקף את בנט אחרי שהאחרון כתב כי העלאת תקציב הישיבות הוא טעות מרה. "התכנית להזניק את קיצבאות תלמידי ישיבות ואברכים היא שגיאה כלכלית ומוסרית קשה שתפגע בצעירים חרדים, ביחס הציבור לתורה, ובעתיד מדינת ישראל", כתב ראש הממשלה לשעבר.

כאמור, אמש (שבת) אמר הרב יצחק יוסף בשיעורו השבועי כי פסקת ההתגברות היא נכונה ומוצדקת. "צריך לעשות את פסקת ההתגברות, שנתגבר על הבג"צים האלו, צריך לנצל את ההזדמנות, לא היה ממשלה כזו עם 32 חברי כנסת דתיים וחרדים כמו הממשלה הזו. אולי זה הזמן לתקן את חוק מיהו יהודי. לתקן דברים, עכשיו זה ההזדמנות לתקן, לתקן את מעשה בראשית".