פרשת הרב טאו: המשטרה תמליץ לפרקליטות לסגור את התיק

אחרי השמועות שהסתובבו ברשתות וקריאת הרבנים לבירור המקרה, החליטה המשטרה לפתוח בחקירה נגד נשיא ישיבת הר המור. בשל הקשיים בתיק, במשטרה ימליצו לסגור אותו | בפרקליטות עשויים להמתין לפני קבלת ההחלטה

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/11/22 21:31 יח בחשון התשפג

פרשת הרב טאו: המשטרה תמליץ לפרקליטות לסגור את התיק
הרב טאו, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הפרשייה תסתיים בקול ענות חלושה? אחרי שביום חמישי האחרון פתחה תחנת משטרת חברון שבמחוז ש"י חקירה נגד הרב צבי טאו בגין תלונה על הטרדה מינית, הערב (שבת) מתפרסם ב"הארץ" כי המשטרה תמליץ לפרקליטות לסגור את התיק.

בפרקליטות עשויים להמתין עם קבלת ההחלטה

כזכור, דווח אז על אישה הטוענת כי לפני עשרות שנים הרב צבי טאו, נשיא ישיבת הר המור ומנהיג הזרם החרד"לי בציונות הדתית, הטריד אותה מינית בתור קטינה. דבר ההטרדה פורסם ברשתות עוד לפני כחודשיים, אך רק בסוף השבוע הוחלט על פתיחת החקירה.

כאמור, המשטרה תמליץ לסגור את התיק בשל ההתיישנות והקשיים בחקירה. בפרקליטות, כך על פי הדיווח, עשויים להמתין עם קבלת החלטת הסגירה בכדי לראות האם נשים נוספות יגיעו להתלונן נגד הרב.

פורום תקנה: "מטפלים אך ורק בתלונות שהובאו לפנינו לטיפול"

כזכור, פרסמנו בכיפה כי פורום תקנה הגיב לפתיחת החקירה וטען כי המקרה לא הובא בפניו. "עבודתו של פורום תקנה ונכונותם של נפגעים ונפגעות להביא את דבר פגיעתם בפני הפורום, מבוססת על הבטחת דיסקרטיות מלאה לכל הצדדים. פורום תקנה מטפל אך ורק בתלונות שהובאו לפניו לטיפול", כתבו.