"חשש מהדברים שאמרת על הלהט"בים": המסר של הרצוג לאבי מעוז

במסגרת ההתייעצויות לפני הענקת המנדט לבנימין נתניהו, אבי מעוז נציג נעם הגיע אל הנשיא והעניק ליושב ראש הליכוד את המנדט ה-64 | הרצוג הדגיש: "כל אדם נברא בצלם ואנחנו צריכים לכבד את כולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/11/22 17:41 טז בחשון התשפג

"חשש מהדברים שאמרת על הלהט"בים": המסר של הרצוג לאבי מעוז
צילום: קובי גדעון, לע"מ

יותר משבוע חלף מאז הבחירות הכלליות לכנסת ה-25, והמגעים להקמת ממשלה מתקדמים. נציגי המפלגות הנבחרות ממשיכים להגיע גם היום (ה') למשכן נשיא המדינה יצחק בוז'י הרצוג בירושלים על מנת להציג את המועמד שלהם להרכבת הממשלה. בשעה 17:00 הגיע אבי מעוז, יו"ר נעם, אל הנשיא.

צפו בשידור החי מבית הנשיא:

לאחר דין ודברים אל הנשיא, הודיע אבי מעוז כי הוא מעניק את המנדט לנתניהו. אחרי ההמלצה של נציג נעם, מעוז, יושב ראש הליכוד עומד על 64 ממליצים והמנדט יוענק לו בוודאות.  משלחת נעם לבית הנשיא כללה את ח"כ אבי מעוז, ומנכ״ל הסיעה אלקנה באבד.

נשיא המדינה אמר למעוז, בצל אמירותיו השנויות במחלוקת בסוגיות הלהט"ב והרפורמים: "אהבת ישראל מבחינתי שייכת לכל מי שחי בארץ הזו. היה חשש לגבי הדברים שאמרת על קהילת הלהט"ב. כל אדם נברא בצלם ואנחנו צריכים לכבד את כולם, יש לנו מדינת ישראל אחת. זה נוגע גם לאנשי מפלגתך".

"הפגישה עם נתניהו הייתה עניינית וברוח טובה"

כזכור, אחרי שנפגש עם נתניהו, אמר יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז: "הפגישה עם נתניהו הייתה עניינית וברוח טובה. הצגנו לראש הממשלה המיועד את תפיסת העולם שלנו לפיה יש צורך להוציא מיד את תכניות הלימוד האנטי ציוניות והאנטי יהודיות שהוחדרו למערכת החינוך, וכן את הצורך בחיזוק זהותה היהודית של המדינה. מקווים שבעז"ה תקום במהרה ממשלה יהודית ולאומית, ואני מאמין שמפלגת נעם תהיה חלק ממנה".