"נבחן את ביטול מצעד הגאווה": אבי מעוז מתכנן קדנציה

הבחירות נגמרו עם ניצחון הימין, ויושב ראש מפלגת נעם מסביר בריאיון מה התוכניות שלו בממשלה הקרובה ולאיזה תפקיד שר הוא שואף: "הייתי רוצה להיות מעורב בהשפעה על משרד החינוך. סגן שר, שר או אולי שר אחר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/11/22 19:14 ט בחשון התשפג

"נבחן את ביטול מצעד הגאווה": אבי מעוז מתכנן קדנציה
אבי מעוז, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

עוד לא הוקמה ממשלת הימין שנבחרה אבל נראה שחלק מהשותפים העתידיים לקואליציה ואולי גם לממשלה מתחילים לתכנן תוכניות. אבי מעוז, יושב ראש מפלגת נועם התראיין היום (ה') לגלי צה"ל ודיבר קצת על תוכניותיו העתידיות וגם סיפר לאיזה תפקידים הוא שואף בממשלה הקרובה.

מעוז יבחן את ביטול מצעד הגאווה: "פוגע בנו"

מעוז, האוחז בדעות מאוד שמרניות בנוגע לקהילת הלהט"ב ולא אחת בעבר התבטא כנגד הקהילה אמר בראיון: "נבחן את ביטול מצעד הגאווה מבחינה משפטית. מי עושה בפרהסיה הציבורית מצעד שכל כולו פרובוקציות?" והוסיף: "אתה יודע כמה מצעד כזה בירושלים פוגע בנו? אתה יודע שיש חוקים. לבן אדם אסור ללכת ערום ברחוב, אין פרהסיה ציבורית ללא גבולות. מה שאדם עושה בביתו הפרטי זה עניינו ואני לא מתכוון להתערב""

יושב ראש מפלגת נועם התייחס גם לסערת הורה 1 הורה 2 שפרצה בעבר לאחר שבמד"א ובצה"ל שינו את הטפסים מה שגרם לזעם רב באגף השמרני והציע פשרה: "הייתי מציע מיד למגן דוד אדום להחזיר את הטפסים הישנים של אבא ואמא, ושישאירו גם את הורה 1 הורה 2, כך שכל אחד יבחר".

בעל השפעה במשרד החינוך

מעוז דיבר גם על שאיפותיו הפוליטיות ואמר כי ירצה להיות בעל השפעה במשרד החינוך עקב הצורך לדבריו לנקות את משרד החינוך: "בוודאי שארצה להיות שר בממשלה שתקום. אני מאוד הייתי רוצה להיות מעורב בהשפעה על משרד החינוך. סגן שר, שר או אולי שר אחר" אומר מעוז ומסיים: "צריך לנקות את מערכת החינוך מאותן 3,000 תכניות הלימודים שהוכנסו בלי ידיעת ההורים, ומלמדות את הילדים תכנים שההורים לא מסכימים להם".

אחרי שביום הבחירות מפלגת הציונות הדתית, בראשות חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', רשמה הישג מרשים של 14 מנדטים, יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, העלה על קו הטלפון לשיחה את כל ראשי הקואליציה העתידית.אחד המשתתפים היה יו"ר נעם, אבי מעוז. על פי הדיווח של הכתב הפוליטי של הארץ, מיכאל האוזר טוב, הובטח למעוז כי חלק מהחלטות שר הבריאות ניצן הורוביץ בנושאי להט״ב יבוטלו.