צפו מנהלת בית ספר: אם הוא יתמנה לשר לביטחון הפנים - הרצח הפוליטי הבא בוא יבוא

מנהלת בית ספר ברמת גן, אמרה את הדברים הקשים במהלך טקס זיכרון לראש הממשלה יצחק רבין ז"ל. עוד היא אמרה: "הוא פעל לשחרור יגאל עמיר" | משרד החינוך: "הנושא הובא לפתחנו וייבדק בידי הגורמים האמונים על כך"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 07/11/22 19:24 יג בחשון התשפג

מנהלת בית ספר: אם הוא יתמנה לשר לביטחון הפנים - הרצח הפוליטי הבא בוא יבוא
בן גביר, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, הגיע אחר הצהריים (ב') לפגישת משא ומתן קואליציוני עם ראש הממשלה המיועד ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו. אחת מדרישותיו היו תפקיד השר לביטחון פנים. בשמאל, לא כולם מצליחים להתרגל לעובדה שיתכן ובן גביר יחליף את השר היוצא, עמר בר-לב. בתיעוד שעלה היום לרשתות החברתיות נשמעת מנהלת בית ספר יסודי ברמת גן, כמי שמאיימת לכאורה, מה יקרה אם בן גביר יתמנה לתפקיד. 

"אני מצטערת, אני רועדת"

את הדברים אמרה המנהלת במהלך טקס לציון רצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל. המנהלת הציגה בפני התלמידים את עברו של יו"ר עוצמה יהודית: "חברות בארגון טרור, פעילות בתנועת 'כך' שהצטרף אליה בגיל 16. לא גויס לצה"ל. ממארגני מצעדה הבהמות כנגד קהילת הלהט"ב. עמד בראש קמפיין כנגד השב"כ. פעל לשחרור יגאל עמיר רוצח ראש הממשלה יצחק רבין. תומכו הנלהב של ברוך גולדשטיין. שותף בכיר בממשלה".

המנהלת המשיכה ואמרה: "אני מצטערת, אני רועדת. אם האיש שכנראה יתמנה לשר לביטחון הפנים אשר רדף אחרי רבין, תלש את הסמל של מכוניתו ואף אמר שיכול להגיע אליו, יקבל את מבוקשו - לא רק שלא למדנו כלום, אלא לא ירחק היום שהרצח הפוליטי הבא - בוא יבוא". 

צפו בדברי המנהלת:

מנהלת בית-הספר תזומן בקרוב לבירור במשרד החינוך, ומהמשרד נמסר בתגובה: "הנושא הובא לפתחנו וייבדק בידי הגורמים האמונים על כך".