הכירו את המדף הלבן של קרן אורה ז"ל שנהרגה בשומרון

קרן אורה יוסקוביץ' ז"ל נהרגה בתאונת דרכים קשה סמוך לרחלים. חברתה של ההרוגה שיתפה בסיפור מרגש מחיי היום-יום של קרן אורה ויחסה לילדה, וביקשה: "אשמח לעדכן את עוז בעלה על המון נשים שממשיכות את האור שלה, ותהא זו עוד נחמה קטנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/11/22 17:44 יג בחשון התשפג

הכירו את המדף הלבן של קרן אורה ז"ל שנהרגה בשומרון
קרן אורה ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

בתאונת הדרכים הקטלנית בצומת רחלים שבשומרון בשבוע שעבר, נהרגה קרן אורה יוסקוביץ' ז"ל, מהישוב הר ברכה. קרן אורה הניחה אחריה בעל ושישה ילדים בגילאים 10 עד חודשיים, כאשר שניים מהילדים בגילאים שמונה וחודשיים היו עמה ברכב ונפצעו בתאונה. בת ה-8 נפצעה פצעים בינוניים והתינוק פצעים קלים.

המשפחה קמה היום (ב') מהשבעה ואשת התקשורת סיון רהב מאיר פרסמה דברים שקיבלה מחברתה של ההרוגה, אורה אליאסי, על מי היתה קרן אורה, וכיצד נהגה בשעות שבילתה עם ילדיה. 

"היתה זורקת את הפלאפון על המדף הלבן הזה בסלון"

"אימהות ישראל, הכירו את המדף הלבן של קרן אורה יוסקוביץ' ז"ל", כתבה אליאסי, אולם לפני שהמשיכה, ביקשה להסביר: "קירות הבית של המשפחה שמעו השבוע כבר 200 פעם את התיאור הזה מבעלה שאישר את הפוסט הזה וביקש לספר ולשתף עליה כמה שיותר".

קרן אורה עבדה כתזונאית, ואחרי איסוף הילדים מהמסגרות כשהיו חוזרים לביתם, "קרן אורה היתה זורקת את הפלאפון על המדף הלבן הזה בסלון, למעלה במקום לא נגיש לילדים, והייתה אומרת להם 'זהו מתוקים, אני עכשיו אתכם, ושום דבר אחר לא חשוב יותר מזה. אני מתייחסת רק אם אבא מתקשר, או אם סבא וסבתא מצלצלים פעמיים וזה כנראה דחוף'. ואז, במשך שעות: משחקים, יצירות, שיעורי בית, סיפורים. בית, בית, בית", תיארה אורה אליאסי לרהב מאיר. 

"איפה המדף הלבן שלנו בבית?"

לדבריה של אליאסי, עשרות מטופלים, סידורים ומשימות היום יום נדחקו הצידה בשעות ההן, שהיו "קודש עם הילדים שלה, שזכו ב-10 שנים קצרות - לתמצית הכי טהורה והכי מסורה של אימא שלהם".

אליאסה תהתה: "איפה המדף הלבן שלנו בבית? עד סוף ה-30 על קרן, בעוד שלושה שבועות, ניקח על עצמנו שעה נקייה ביום - בלי נדר המכשיר יהיה על מדף קבוע והפוקוס על הילדים שלנו. יש מישהי שרוצה להצטרף אלי במנהג המקסים הזה? אשמח לעדכן את עוז על המון נשים שממשיכות את האור שלה, ותהא זו עוד נחמה קטנה", ביקשה.